کد خبر : 1943636 | 22 خرداد 1402 ساعت 12:03 | 45.7K بازدید | 11 دیدگاه

او نگاه فنی دارد اما اولویت چیز دیگری است

قلعه‌نویی طارمی را تایید کرد: حریف قوی می‌خواهیم

سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری امروز خود درباره انتقادهای مهدی طارمی دقایقی به صحبت پرداخت.

قلعه‌نویی طارمی را تایید کرد: حریف قوی می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته و در آخرین تمرین تیم ملی فوتبال قبل از اعزام به قرقیزستان، مهدی طارمی ستاره پورتو درباره حضور در تورنمنت کافا حرف‌هایی را بر زبان آورد. طارمی اعلام کرد که این تورنمنت با توجه به تیم‌هایی که در آن حاضر هستند، از نظر فنی کمکی به ایران نمی‌کند.

در چنین شرایطی امروز صحبت‌های مهدی طارمی یکی از سوژه‌های جالب نشست خبری امیر قلعه‌نویی شد؛ یکی از خبرنگاران حاضر در نشست سرمربی تیم ملی به بخشی از صحبت‌های طارمی درباره کیفیت تورنمنت کافا اشاره کرد و قلعه‌نویی را به صحبت‌ در این باره واداشت.

خبرنگار مذکور از قلعه‌نویی پرسید:‌ «ایران به عنوان یکی از بهترین تیم‌های آسیا در این مسابقات شرکت می‌کند. آیا حضور در این مسابقات به تیم ملی ایران کمک می‌کند؟»

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این پرسش گفت‌: «شروع هر کاری به هر حال کمبودهای خودش را دارد. مثلا شما نمی‌توانید جام جهانی 1970 را به لحاظ کیفیت با جام جهانی قطر مقایسه کنید. کافا هم اولین دوره‌ای است که در سطح بزرگسالان برگزار می‌شود و اگر برنامه‌ریزی خوبی صورت گیرد هر سال می‌تواند با تیم‌های با کیفیت‌تری برگزار شود.»

1886383

او ادامه داد: «طارمی نگاه فنی داشته و این نگاه فنی طبیعی است. درخواست کادر فنی هم این است که تیم ملی برای حضور پرقدرت در جام ملتها با تیم‌های سطح بالا دیدار داشته باشد. البته تکرار می‌کنم که به مسابقات کافا و رقبا احترام می‌گذاریم و امیدوارم در سال‌های آینده این تورنمنت با تیم‌های با کیفیت‌تری برگزار شود. همه جای دنیا چنین مسابقاتی برگزار می‌شود و کافا هم می‌تواند این کار را انجام دهد. اولویت همیشگی ما دو موضوع است، یک احترام به رقبا و دوم لذت بردن هواداران از بازی‌های تیم ملی.»

دیدگاه‌ها