کد خبر : 1943672 | 22 خرداد 1402 ساعت 14:10 | 71.3K بازدید | 13 دیدگاه

مارسلو الگوی من است

معارفه شماره 20 جدید رئال در برنابئو (عکس)

فران گارسیا که سه روز پیش انتقالش به رئال رسمی شده بود، امروز در برنابئو به هواداران معرفی شد و پیراهن شماره 20 وینیسیوس را نیز بر تن خواهد کرد.

معارفه شماره 20 جدید رئال در برنابئو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فران گارسیا پس از درخشش فوق العاده در سه فصل اخیر با پیراهن رایووایه‌کانو به رئال مادرید بازگشت، امروز رسما به هواداران رئال معرفی شد. او محصول آکادمی فوتبال رئال است و ابتدا قرضی به رایو رفت و سپس قراردادش دائمی شد ولی رئال همواره بندی برای بازگرداندن او در اختیار داشت و این بند را فعال کرد.

1886442

فران در فصل پیش رو پیراهن شماره 20 که بر تن وینیسیوس بود را در اختیار خواهد داشت و برای فیکس شدن در دفاع چپ با فرلاند مندی رقابت خواهد کرد (البته اگر مندی از رئال جدا نشود.)

1886441
1886439

در مراسم امروز فلورنتینو پرز (رئیس) گفت: «امروز مرد جوانی اینجاست که برای ما بازیکنی خاص است و به آکادمی باشگاه تعلق دارد. فران گارسیا، به رئال مادرید خوش آمدی. امروز تو در خانه هستی. 14 سال داشتی که وارد آکادمی شدی و پس از چند فصل درخشش در باشگاه دوست، رایو وایه‌کانو، به خانه برگشته ای.
ما می‌خواهیم بهترین تیم دنیا را بسازیم و در حال جذب بازیکنان جوان با یک برنامه استراتژیک هستیم. امروز اولین خوش آمدگویی ما به یک بازیکن جدید است. فران حالا در خانه است.»

1886440

فران نیز در صحبت هایی کوتاه گفت: «بازگشت به خانه لذت‌بخش است. ممنون از رئیس باشگاه و این باعث افتخار من است که اینجا هستم، زنده باد مادرید.»

1886460

گارسیا در نشست خبری خود گفت: «من بهترین بازی‌ها را برای رایو انجام دادم و هر چه در توان داشتم برای این باشگاه گذاشتم. حالا خیلی خوشحالم که اینجا در رئال هستم و این نشان می‌دهد که تلاش هایم نتیجه داده و خوب کار کرده ‌ام. این مثل یک رویاست. بله، بازگشت به رئال مادرید همیشه رویایی است و من با تمام وجودم برای این تیم بازی خواهم کرد.»

فران ادامه داد: «مارسلو الگوی من است. همیشه گفته‌ام و اتفاقا خوش شانس بودم که کنار مارسلو بازی کردم. او کمک زیادی به من کرد و همچنین روبروتو کارلوس دیگر بازیکنی است که از او الهام می‌گیرم. او به من در کاستیا کمک زیادی کرد.»

1886451

رقابت با مندی: «او بازیکن بی نظیری است و این را قبلا ثابت کرده است. من اینجا هستم که به باشگاه کمک کنم. من اینجا نیستم که با هم تیمی هام بجنگم، اینجا هستم تا به تیم کمک کنم. می‌خواهم اینجا جام های زیادی ببرم»

صحبت با کارلو آنچلوتی: «بعد از بازی در برنابئو برابر رئال با او حرف زدم و به من گفت که تابستان در والدبباس یکدیگر را خواهیم دید.»

پیشنهاد از بوندسلیگا: «بله اما وقتی پیشنهاد رئال رسید، به چیز دیگری فکر نکردم.»

دیدگاه‌ها