کد خبر : 1943675 | 22 خرداد 1402 ساعت 14:24 | 19.1K بازدید | 4 دیدگاه

رانیری:

وقتی قهرمان انگلیس شدم هم به کالیاری فکر می‌کردم

کلودیو رانیری که توانست تیم کالیاری را به سری A برگرداند، از عشقش به این تیم سخن گفت، جایی که برای اولین بار مربیگری را تجربه کرده است.

وقتی قهرمان انگلیس شدم هم به کالیاری فکر می‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، رانیری اعتراف کرد حتی در اوج دوران حرفه مربیگری‌اش، یعنی زمانی که با لستر قهرمان لیگ برتر شد، فکر و ذهنش باز هم پیش کالیاری بوده است.

کالیاری با کمک این مربی 71 ساله توانست در پلی‌آف سری A تیم باری را به شکلی دراماتیک ببرد و به بالاترین سطح رقابت‌های فوتبال در ایتالیا صعود کند.

رانیری گفت: «واقعا خیالم راحت شد. کالیاری همه چیز من است. 33 سال پیش در اینجا بود که من وارد عرصه مربیگری شدم و این باشگاه به من اجازه داد تا در اطراف اروپا سفر کنم، همیشه قدردان این منطقه و مردمش هستم.

می‌ترسیدم برگردم، مبادا که خاطرات زیبایی که این‌جا داشتم را خراب کنم. بعد به این فکر کردم که قبول نکردن پیشنهاد کالیاری خودخواهی است، چون باشگاه در دوره سختی به سر می‌برد.»

کالیاری در آغاز 2023 و زمان ورود رانیری در میانه جدول سری B بود اما به کمک این مربی ایتالیایی کم کم به بالای جدول برگشت و توانست سهمیه پلی‌آف را بگیرد و حالا هم به سری A برگشته است. این در حالی است که تیم در طول فصل‌های گذشته نشان داده بود توان صعود را ندارد.

رانیری اعتراف کرد حتی وقتی که در باشگاه‌های دیگر بوده، نتایج کالیاری را دنبال می‌کرده است: «با هر باخت تیم، قلبم به درد می‌آمد. احساسی که به این پیراهن دارم، چون و چرا ندارد. یادم است که وقتی قهرمان لیگ برتر شدم، بلافاصله یاد کالیاری افتادم.»

1886446

دیدگاه‌ها