کد خبر : 1943679 | 22 خرداد 1402 ساعت 14:53 | 60.4K بازدید | 10 دیدگاه

اعلام زمان رونمایی از خریدهای استقلال

باشگاه استقلال اگر چه هنوز سرمربی را مشخص نکرده، اما کار جذب بازیکنان جدید را آغاز کرده و تاکنون مذاکرات و جلسات متعددی را پشت سر گذاشته است.

اعلام زمان رونمایی از خریدهای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، حجت کریمی، سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال، همان‌طور که خود خبر داده بود، برای حفظ مهدی قایدی و محمد محبی به طور مستقیم هم با باشگاه شباب الاهلی مذاکره کرده است و هم باشگاه سانتاکلارا. باشگاه شباب الاهلی خطاب به باشگاه استقلال اعلام کرده مهدی قایدی ابتدا باید در تمرین تیم حاضر شود تا سرمربی در مورد او نظر بدهد و درصورت عدم قرار گرفتن در لیست می‌شود در مورد حضور دوباره مهدی قایدی در تیم آبی بحث کرد. همچنین باشگاه سانتاکلارا خطاب به باشگاه استقلال اعلام کرده به دنبال فعال کردن بند فسخ قرارداد محمد محبی است که 600 هزار دلار است. به عبارت ساده‌تر باشگاه استقلال در صورت پرداخت 600 هزار دلار به باشگاه سانتاکلارا می‌تواند محمد محبی را قطعی در اختیار بگیرد.

مذاکرات باشگاه استقلال تنها این مذاکرات شفاف و روشن نیست. این باشگاه باب مذاکره با چند بازیکن داخلی را هم آغاز کرده است. بازیکنان بزرگی که می‌توانند، مورد تایید هر مربی قرار گیرند. بازیکنانی که حتی گفته می‌شود در لیست خرید ریکاردو ساپینتو هم بوده‌اند. حتی در فضای مجازی شایعه توافق باشگاه استقلال با یکی دو بازیکن بزرگ پررنگ شده است. باشگاه استقلال حتی می‌کوشد ابوالفضل جلالی را هم به پای میز مذاکره برگرداند. اما باشگاه استقلال تا پیش از انتخاب سرمربی جدید نام بازیکنان جدید را اعلام نخواهد کرد. این وعده‌ای است که حجت کریمی در برنامه فوتبال برتر داد. او گفت تا انتخاب سرمربی بازیکن جذب نخواهیم کرد و این نقدی است که به تیم در فصل گذشته وجود داشت. تیم ابتدا بازیکن گرفت و بعد سرمربی.

علی امیری، معاون باشگاه استقلال، امروز در خصوص خرید بازیکنان جدید گفت: به امید خداوند پس از انتخاب سرمربی، در نقل و انتقالات پرقدرت ظاهر خواهیم شد و هواداران کوچکترین نگرانی‌ای از بابت بستن تیمی قدرتمند برای فصل بعد نداشته باشند، چرا که اخبار خوب در راه است.

در صورت انتخاب مربی خارجی برای استقلال نقش اعضای کمیته فنی در انتخاب بازیکنان جدید پر رنگ خواهد بود، چون مربی خارجی شناختی از بازیکنان ندارد و تنها با دیدن فیلم بازی‌ها نظرات خود را اعلام می‌کند.

دیدگاه‌ها