کد خبر : 1943682 | 22 خرداد 1402 ساعت 15:01 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین خبر برای وستهم بعد از فتح لیگ کنفرانس

دیوید مویس، مربی وستهم، بعد از سبک و سنگین کردن شرایط تصمیم گرفت یک فصل دیگر در این باشگاه لندنی بماند.

بهترین خبر برای وستهم بعد از فتح لیگ کنفرانس

به گزارش "ورزش سه"، مویس 60 ساله در حالی وارد آخرین سال از قراردادش با وستهم می‌شود که چهارشنبه گذشته با این تیم قهرمان لیگ کنفرانس شد. این اولین جام باشگاه از سال 1980 به بعد بود و بازیکنان و کادر فنی از آن موقع به بعد در حال جشن گرفتن هستند.

اما در پس‌زمینه، مویس در حال سبک و سنگین کردن اوضاع بود تا در اوج از این تیم لندنی برود. این در حالی است که در طول فصل، مویس به دلیل نتایج ضعیف وستهم در لیگ برتر، سه بار تا آستانه اخراج پیش رفت، اما سرانجام ماند و تیم را از خطر سقوط دور کرد.

1886455

علاوه بر همه این‌ها، مویس ترجیح می‌دهد به شمال غربی انگلیس برود تا به خانواده‌اش نزدیک‌تر باشد. همه این‌ها دست به دست هم داده بود تا او به رفتن فکر کند، به ویژه اینکه رؤسای وستهم بعد از قهرمانی به او گفته بودند این حق را دارد که درباره آینده خودش تصمیم بگیرد.

اما او سرانجام به این نتیجه رسید که در لندن بماند و تیم را برای یک فصل حضور دیگر در اروپا آماده کند. البته فصل بعد مشکلات خاص خودش را دارد، مثل اینکه چطور جای خالی دکلان رایس، کاپیتان و ستاره خط میانی تیم را پر کنند. گفته می‌شود رایس در ازای 100 میلیون پوند به یک باشگاه بزرگ ملحق خواهد شد.

دیدگاه‌ها