کد خبر : 1943726 | 23 خرداد 1402 ساعت 02:30 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

جابجایی در امارات برای گرفتن جام از احمد نور

گوران توفیق‌زیچ، سرمربی صربستانی فصل گذشته عجمان، به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال النصر امارات انتخاب شد.

جابجایی در امارات برای گرفتن جام از احمد نور

به گزارش "ورزش سه"، النصر امارات فصل گذشته لیگ حرفه‌ای امارات را با هدایت گوران تومیچ با 27 امتیاز در رتبه نهم جدول به پایان رساند تا در نهایت پس از پایان رقابت‌ها مدیریت باشگاه النصر تصمیم به قطع همکاری با سرمربی کروات خود بگیرد و گوران توفیق‌زیچ صرب را به عنوان جانشین او انتخاب کند.

این سرمربی صربستانی که سابقه زیادی در کشورهای عربی دارد، در تیم ملی کویت و باشگاه‌های القادسیه و الشباب کویت، الاتفاق عربستان، الوکره قطر، اتحاد کلبا، بنی یاس، خور فکان و فجیره را در کارنامه خود دارد و فصل گذشته هم هدایت عجمان را بر عهده داشت و موفق شد فصل را با 44 امتیاز در رتبه ششم به پایان برساند.

گوران توفیق‌زیچ در ویدئویی که النصر از طریق صفحه رسمی خود در توییتر منتشر کرد، گفت: من عاشق چالش هستم و فوتبال برای من زندگی من است. النصر یک تیم فوق‌العاده با تاریخ بزرگ است و من برای شروع کار در قدیمی‌ترین باشگاه امارات بسیار هیجان‌زده هستم. کار سخت جدیدی در انتظار من است که آرزوی موفقیت در آن و دستیابی به آینده روشن‌تری را دارم تا به اهداف مورد نظر هواداران‌مان برسیم.

او خطاب به هواداران النصر گفت: حمایت بی حد و حصر شما زمینه‌ساز موفقیت تیم ماست و از شما دعوت می‌کنم با ما همراه باشید و نقش یار دوازدهم ما را داشته باشید. ما برای پیروزی خواهیم جنگید و حضور هواداران در سکوها به بازیکنان انگیزه می‌دهد. نام این تیم النصر است و می‌دانیم پشت این باشگاه چه شعاری وجود دارد.

دیدگاه‌ها