کد خبر : 1943759 | 22 خرداد 1402 ساعت 19:16 | 35.3K بازدید | 33 دیدگاه

گزارش مارکا

مودریچ از رئال نمی‌رود: حتی اگر 7 برابر دستمزد بگیرد!

یک رسانه اسپانیایی می‌گوید لوکا مودریچ با وجود پیشنهاد قابل توجهی که از عربستان دارد قصد جدایی از رئال را نداشته و به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

مودریچ از رئال نمی‌رود: حتی اگر 7 برابر دستمزد بگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ این روزها از حواشی رئال مادرید دور شده و برای حضور در نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا در اردوی تیم ملی کشورش، کرواسی، به سر می‌برد. کرواسی چهارشنبه شب در نیمه‌نهایی این تورنمنت به دیدار هلند می‌رود.

روزنامه مارکا در اسپانیا امروز گزارش داد که مودریچ با وجود پیشنهاد بزرگی که از یک باشگاه عربستانی دریافت کرده، اما قصدی برای جدایی از رئال ندارد. این روزنامه می‌گوید رؤیای مودریچ همیشه بازنشسته شدن در مادرید بوده است.

1886576

بر اساس این گزارش باشگاه الاهلی پیشنهادی 80 میلیون یورویی به ستاره کروات رئال ارائه داده و در جذب او مصر است. مارکا مدعی است این مبلغ تقریبا هفت برابر دستمزدی است که مودریچ در حال حاضر از رئال می‌گیرد. جالب اینجاست که مودریچ در حال حاضر یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیکنان رئال است.

مارکا مدعی است مودریچ 37ساله مایل است یک سال دیگر هم در برنابئو به میدان برود و سپس با پیراهن رئال اعلام بازنشستگی کند. او دوست دارد فوتبالش را در باشگاهی به پایان برساند که با پیراهنش پنج بار فاتح چمپیونزلیگ شده است. این ستاره کروات به مدیران رئال گفته که نمی‌خواهد جدا شود و منتظر است با حضور در ورزشگاه بازسازی‌شده برنابئوی جدید این را هم به تجربیات زیبایش از این باشگاه اضافه کند.

1876005

دیدگاه‌ها