کد خبر : 1943773 | 22 خرداد 1402 ساعت 20:30 | 30.7K بازدید | 11 دیدگاه

گرد و خاک مشیری در اورتون: 3 مدیر اخراج شدند

باشگاه اورتون اعلام کرد سه مدیر ارشد این باشگاه از جمله نایب‌رئیس اورتون را اخراج کرده است.

گرد و خاک مشیری در اورتون: 3 مدیر اخراج شدند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اورتون که فصل سختی را در لیگ برتر سپری کرد و با اختلاف میلی‌متری از سقوط به دسته پایین‌تر نجات پیدا کرد قصد دارد برای اینکه فصل آینده شرایط مشابهی را تجربه نکند به تغییراتی اساسی در ساختار باشگاه و تیم دست بزند.

در اولین قدم، باشگاه اورتون امروز با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد سه مدیر ارشد از جمله دنیس برت بکسن‌دیل، نایب‌رئیس باشگاه، اخراج شده‌اند. دو مدیر اخراجی دیگر گرنت اینگلس، مدیر ارشد مالی و استراتژی و گرم شارپ، مدیر داخلی، باشگاه هستند.

1886593

در بیانیه باشگاه اورتون آمده است: "سه مدیر باشگاه که امروز با آنها قطع همکاری کردیم در ماه‌های گذشته به شکلی خستگی‌ناپذیر تلاش کردند تا شرایط برای انتقال به تیم مدیریت جدید فراهم شود. باشگاه از آنها به این خاطر سپاسگزار است. مدیران سابق ما نشان دادند که برای منافع و ارزش‌های باشگاه بیش از هر چیزی دیگری ارزش قائل هستند."

سه مدیر اخراجی اورتون هم در اطلاعیه‌ای اعلام کردند: "ما در دوران حضور در باشگاه اورتون به حفظ منافع باشگاه کاملا متعهد بودیم و از اینکه تصمیم گرفته شده که اورتون را ترک کنیم بسیار ناراحت و متاسفیم. ما در دورانی پرچالش کنار رئیس باشگاه تلاش کردیم و یکی از مهم‌ترین پروژه‌های تاریخ اورتون را پیش بردیم."

دیدگاه‌ها