کد خبر : 1943828 | 23 خرداد 1402 ساعت 08:50 | 58.7K بازدید | 7 دیدگاه

پیشنهاد دارم و امیدوارم بهترین اتفاق رخ بدهد؛

پاسخ دو پهلوی مغانلو به آینده با سپاهان

آقای گل لیگ برتر ایران بازی تدافعی تیم‌ها را عامل اصلی آمار گلزنی مهاجمان می‌داند.

پاسخ دو پهلوی مغانلو به آینده با سپاهان

به گزارش ورزش سه، با وجود ناکامی سپاهان در کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم، شهریار موفق شد با ۱۳ گل عنوان آقای گلی لیگ برتر را از آن خود کند که البته این تعداد گل، آمار خوبی برای آقای گل لیگ برتر محسوب می‌شود.

شهریار مغانلو در برنامه فوتبال برتر درباره عملکرد خود در لیگ بیست و دوم گفت: من در نیم فصل اول مشکلاتی از جمله هماهنگی با مربی داشتم اما نیم فصل دوم شرایط خوبی داشتم. من دوست دارم تک فوروارد بازی کنم و سبک بازی سپاهان هم مورد علاقه من بود.

او در واکنش به اینکه در دیدار هفته پایانی سپاهان برابر مس کرمان او تنها بازیکن خوشحال درون زمین بود، گفت: من دوست دارم در هر بازی برنده شوم و بحث آقای گلی نبود. من دوست داشتم آخرین بازی تیم‌مان با برد به پایان برسد و هواداران ناراحت به خانه‌هایشان نروند.

1877251

مغانلو درباره تعداد کم گل‌های اول به عنوان آقای گل لیگ برتر بیان کرد: ما ۳-۴ سال پیش بازیکنی داشتیم که با ۲۰ گل آقای گل می‌شد. شاید در آن زمان از ۱۶ تیم، ۵-۶ تیم دفاعی بازی می‌کردند اما الان ۱۰ تیم دفاعی بازی می‌کنند و این کار را برای ما سخت‌تر می‌کند. باید به این مسئله، شرایط زمین و توپ هم توجه کنید. مدیران تیم‌ها دوست دارند نتیجه‌گرا باشند و سرمربی تیم را آزاد نمی‌گذارند. خیلی از مربیان دوست دارند هجومی بازی کنند اما سخت‌گیری مدیران که دوست دارند تیم‌شان نتیجه بگیرد، باعث این شرایط شده است.

او همچنین درباره آینده‌اش با سپاهان عنوان کرد: من قرارداد دارم و امیدوارم هر چه خیر و صلاح دو طرف است اتفاق بیفتد. من پیشنهادات زیادی دارم اما امیدوارم بهترین اتفاق رخ بدهد.

دیدگاه‌ها