کد خبر : 1943835 | 23 خرداد 1402 ساعت 02:20 | 13.9K بازدید | 3 دیدگاه

مدیران ما ۹۰ دقیقه را می‌بینند؛

انتقاد آقای گل لیگ از قانون سقف بودجه

شهریار مغانلو نسبت به تعیین سقف بودجه برای باشگاه‌های لیگ برتری انتقاد کرد.

انتقاد آقای گل لیگ از قانون سقف بودجه

به گزارش ورزش سه، قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران و همچنین تعیین سقف بودجه برای باشگاه‌های لیگ برتری انتقاد بسیاری از مربیان و بازیکنان را به دنبال داشته و شهریار مغانلو، مهاجم سپاهان هم در بخشی از گفتگوی خود با محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر به این موضوع واکنش نشان داد.

مغانلو با اشاره به فعالیت‌های نقل و انتقالاتی باشگاه‌های عربستانی گفت: لیگ عربستان سقف دارد؟ برخی چیزها منطق ندارد. ما باید بازیکنان را پرورش بدهیم. من صحبتی با مدیرانی دارم که بازیکن خارجی می‌آورند؛ شما که هزینه می‌کند، ۲۰۰ تا بگذارید و بازیکن باکیفیت بیاورید تا بازیکنان جوان چیزی یاد بگیرند.

ویدئو: 303388

او سپس به تاثیر حضور بازیکنان خارجی در لیگ ایران اشاره کرد و اظهار داشت: ما باید به این فکر کنیم که بازیکن خارجی می‌آوریم تا بازیکنان جوان چیزی یاد بگیرند. مردم و مدیران ۹۰ دقیقه را می‌بینند اما در تمرین هم یک پروسه‌ای وجود دارد که بازیکنان ما می‌توانند چیزهای زیادی از بازیکنان خارجی با کیفیت یاد بگیرند.

مغانلو همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود در واکنش به عملکرد باشگاه‌های پرتغالی در جذب بازیکنان ایرانی و فروش آنها به باشگاه‌های ایرانی با قیمت بالاتر گفت: این به تفاوت بین مدیران برمی‌گردد. آنها به سوددهی فکر می‌کنند و ما به اینکه بازیکن را به آنجا بفرستیم و دوباره برگردانیم. این اتفاق برای من هم رخ داد؛ ۸۰ تا پول رضایت من را دادند و سپس ۵۰ تا گرفتند و دوباره می‌توانستند مبلغی را بگیرند اما صلاح دیدند که بازیکن جذب کنند. مدیران ما باید به فکر شرایط مالی باشگاه باشند و درآمدزایی کنند.

دیدگاه‌ها