کد خبر : 1943838 | 23 خرداد 1402 ساعت 02:12 | 43.5K بازدید | 8 دیدگاه

تاوان سنگین قطع همکاری زودتر از موعد با گالیته

پول‌سوزی دوباره پاریس: 6 میلیون یورو پرید!

قطع همکاری زودتر از موعد پاری‌سن‌ژرمن با کریستوف گالتیه 6 میلیون یورو برای این باشگاه هزینه خواهد داشت.

پول‌سوزی دوباره پاریس: 6 میلیون یورو پرید!

به گزارش "ورزش سه"، ماجراجویی کریستوف گالتیه روی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن، یک سال قبل از پایان قرارداد او با این باشگاه به پایان می رسد. پاریسی‌ها بابت این تصمیم باید دست به جیب شده و ضرری نسبتا هنگفت را متقبل شوند.

توتو مرکاتو به نقل از رسانه های فرانسوی گزارش داد که پاری‌سن‌ژرمن باید برای فسخ قرارداد پیش از موعد با گالتیه مبلغ 6 میلیون یورو به این مربی پرداخت کند.

این اتفاق در باشگاه پاری‌سن‌ژرمن خیلی هم غیرعادی نیست چرا که آنها پیش از این نیز متقبل هزینه های سنگینی بابت تغییرات سرمربی شده بودند. آنها در دو مقطع به ترتیب مبالغ 10 میلیون یورو و 8 میلیون یورو به مائورو پوچتینو و توماس توخل پرداخته کرده بودند.

1886677

کریستوف گالتیه در فصل 23-2022 توانست پاری‌سن‌ژرمن را قهرمان لیگ یک فرانسه کند. این اما برای مدیران و هواداران تیم متمول شهر پاریس کافی نبود. آنها بابت حذف در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ و از دست دادن جام حذفی از سرمربی تیم‌شان ناراضی بودند و حالا در تلاش هستند تا با تغییری دوباره روی نیمکت، نتایج بهتری در فصل بعد کسب کنند.

از یولیان ناگلزمان، ژابی آلونسو و لوئیس انریکه به عنوان گزینه های مورد علاقه پاریس برای جانشینی گالتیه یاد می شود. البته هنوز هیچ یک از این مربیان با PSG به توافق خاصی دست نیافته اند.

دیدگاه‌ها