کد خبر : 1943845 | 23 خرداد 1402 ساعت 09:19 | 27K بازدید | 7 دیدگاه

نمایش غیرقابل درک و بی‌ثباتی: خطر اخراج فلیک!

عملکرد ضعیف تیم ملی آلمان که پس از جام جهانی 2022 قطر همچنان ادامه دارد انتقادهای زیادی را روانه این تیم کرده است.

نمایش غیرقابل درک و بی‌ثباتی: خطر اخراج فلیک!

به گزارش "ورزش سه"، واقعیت این است که پس از افتضاح رخ داده در جام جهانی 2022 قطر همچنان هیچ نشانی از پیشرفت در تیم ملی آلمان دیده نمی‌شود. 

هانسی فلیک، سرمربی این تیم، پس از تساوی 3-3 برابر اوکراین مدعی شد که برنامه مشخصی برای تیمش داشته است اما مشکل اینجاست که هواداران این تیم شاهد چنین چیزی نبوده‌اند. 

از نظر آن‌ها این بی‌ثباتی تیم است که او همیشه از زوله به خاطر افتی که داشته به صورت علنی انتقاد می‌کند و روی او حساب نمی‌کند اما این شرایط درباره لئون گورتسکا، اشلاتربک و لروی سانه صدق نمی‌کند. 

حداقل حالا واضح است که خط میانی تیم باید حول محور ایلکای گوندوغان، کاپیتان منچسترسیتی، شکل بگیرد. این خط میانی می‌تواند نماد خوبی از تمام چیزهایی باید که تیم ملی آلمان در حال حاضر فاقد آنهاست: اعتماد به نفس، موفقیت و اطمینان خاطر.

1882562

بهترین کار برای فلیک این است که گوندوغان را همین حالا به عنوان کاپیتان تیم ملی آلمان انتخاب کند. کسی که این پست را در بهترین تیم باشگاهی حال حاضر جهان دارد، برازنده بستن بازوبند کاپیتانی در آلمان است. 

اگر این کار جواب نداد، یاشوا کیمیش هم می‌تواند به پست مدافع راست در سیستم دفاع چهار نفره برگردد و این دقیقا همان اتفاقی است که باعث موفقیت بایرن مونیخ و قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان 2020 شد. 

فلیک حالا باید نتایج خوبی برابر لهستان و کلمبیا به دست آورد. در غیر این صورت، آلمان نه تنها باید درباره ترکیب 11 نفره‌ای در یورو، بلکه باید درباره مربی تیمش در این رقابت‌ها هم تصمیم‌گیری کند.

منبع: بیلد

دیدگاه‌ها