کد خبر : 1943847 | 23 خرداد 1402 ساعت 09:43 | 10K بازدید | 3 دیدگاه

عملکرد خیره کننده ناگتس و نمایش ضعیف میامی؛

فتح NBA با جوکر، دنور طلسم 47 را شکست

دنور ناگتس برای نخستین بار با درخشش نیکولا یوکیچ به عنوان تک ستاره خود کاپ قهرمانی NBA را بالای سر برد.

فتح NBA با جوکر، دنور طلسم 47 را شکست

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام بامداد امروز پرونده فصل 2022-2023 لیگ بسکتبال NBA هم بسته شد و دنور ناگتس خیلی زودتر از آنچه که طرفداران پروپا قرص NBA فکر می‌کردند توانست به 4 برد برسد و جام قهرمانی را برای نخستین بار در تاریخ 47 ساله این باشگاه بالای سر ببرد. 

ویدئو: 303408

دنور ناگتس و میامی هیت در بازی پنجم از سری فینالNBA  بامداد امروز در شهر دنور به مصاف هم رفتند که این دیدار با حساب 94 بر 89 به سود دنور به پایان رسید و با ثبت این نتیجه، دنور در سری فینال، 4 بر یک برنده شد.

نکته عجیب در خصوص این سری فینال، عملکرد ضعیف میامی هیت بود و این تیم به جز بازی دوم، در دیگر بازی‌ها نتوانست بیش از ۹۵ امتیاز کسب کند و در تاریخ NBA رکوردی منفی به نام خود ثبت کرد.

1886713

دنور ناگتس برای اولین بار در تاریخ خودش تحت هدایت سرمربی نه چندان شناخته شده ای به نام مایکل ملون قهرمانی را تجربه کرد. میامی هیت نیز بعد از دست دادن دو بازیکن مهمش یعنی ویکتور اولادیپو و تایلر هیرو در همان سری راند اول مقابل میلواکی باکس، برای دومین بار طی 3 سال اخیر نایب قهرمان شد.
نیکولا یوکیچ در پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن سری فینال انتخاب شد و جام "بیل راسل" به او اهدا شد. یوکیچ در بازی پایانی ۲۸ امتیاز برای تیمش به دست آورد و به همراه جمال ماری زمینه‌سازان قهرمانی دنور در این مسابقات بودند.

ویدئو: 303409

یوکیچ معروف به جوکر به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که در پلی آف یک فصل بیشترین امتیاز، اسیست و ریباند را ثبت می کند. او همچنین اولین سنتری است که طی ۲۰ سال اخیر MVP فینال را می برد.

1886714

دیدگاه‌ها