کد خبر : 1943917 | 23 خرداد 1402 ساعت 14:11 | 19.2K بازدید | 1 دیدگاه

رضایی: ارتباط من و هواداران فجر قطع نشدنی است

پاسخ مربی آرام فوتبال به شکایت باشگاه مطرح

سرمربی تیم مس شهربابک می‌گوید برای هواداران فجرسپاسی احترام زیادی قائل است و دوست ندارد وارد حاشیه شود.

پاسخ مربی آرام فوتبال به شکایت باشگاه مطرح

به گزارش "ورزش سه"، در هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول تیم‌های مس شهربابک و فجرسپاسی شیراز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر نارنجی‌ها به پایان رسید. بعد از این بازی باشگاه فجرسپاسی در اطلاعیه‌ای خبر از شکایت از وحید رضایی سرمربی مس شهربابک داد و دلیل این مساله را بی‌احترامی رضایی به اعضای فجر توصیف کرد. در این خصوص مهدی رجب‌زاده سرمربی فجرسپاسی نیز چند روز قبل صحبت‌هایی را بر زبان آورد.

همین مساله سبب شد تا با وحید رضایی سرمربی آرام تیم مس شهربابک تماس بگیریم و نظرش را جویا شویم. او در خصوص شکایت باشگاه فجرسپاسی از خودش به خبرنگار ما گفت: «من واقعا دوست ندارم حرفی در این باره بزنم. در این فوتبال همه ما را می‌شناسند. هیچ وقت آدمی نبودم که به حواشی کار داشته باشم و همیشه سرم به کار خودم بوده است. در این چند سال که کار کردم، فقط در مسائل فنی جسارت داشتم و سعی کردم کاری نکنم که کسی از دستم ناراحت بشود.»

او ادامه داد: «در هفته پایانی لیگ دسته اول ما عملکرد فنی خوبی داشتیم و توانستیم راه‌های نفوذ فجرسپاسی را به خوبی ببندیم. در نهایت هم نتیجه را برداشتیم و با برد از زمین خارج شدیم. کار من فنی است و توجهی به حواشی نداشته و ندارم. الان هم نمی‌دانم داستان شکایت از من چیست، به هر حال هرکسی مجاز است هرکاری را که دوست دارد انجام بدهد، اما من وارد این حواشی نمی‌شوم».

سرمربی مس شهربابک که سال‌ها در فجرسپاسی بازی کرده و کاپیتان این تیم بوده همچنین گفت: «فکر می‌کنم من از نظر تعداد بازی، باسابقه‌ترین بازیکن تاریخ فجرسپاسی باشم. ادعای هم ندارم، همیشه سعی کردم ارتباط نزدیکی با مردم خوب شیراز و هواداران فهیم فجرسپاسی داشته باشم. خاطرات بسیار خوبی از آن دوران دارم و همیشه برای مسئولان باشگاه ریشه دار فجرسپاسی و هواداران خوب آن احترام قائل بوده و هستم. ارتباط من وهواداران فجرسپاسی قطع‌نشدنی است و در مقابل آنها سرم همیشه پایین است. امیدوارم همیشه لبخند به لب هواداران فجر باشد.»

رضایی در پاسخ به این پرسش که فصل آینده لیگ دسته اول را هم در شهر بابک سپری خواهد کرد یا خیر، افزود:‌ «من یکسال دیگر با مس شهربابک قرارداد دارم اما واقعا دوست دارم در تیمی کار کنم که مدعی صعود باشد. سال گذشته سیاست شرکت مس این نبود که شهربابک به لیگ برتر صعود کند و مشکلاتی را تحمل کردیم. الان هم دوست دارم اگر مس شهربابک برای صعود به لیگ برتر سرمایه‌گذاری می‌کند، در این باشگاه بمانم. قرار است جلسات دیگری با مدیران باشگاه داشته باشیم و باید دید نتیجه چه می‌شود.»

دیدگاه‌ها