کد خبر : 1943965 | 23 خرداد 1402 ساعت 18:18 | 75.5K بازدید | 16 دیدگاه

ادواردو کاماوینگا:

هیچکس مثل من از رئالی شدن امباپه خوشحال نمی‌شود

ادواردو کاماوینگا، هافبک فرانسوی رئال مادرید، در میانه شایعات درباره پیوستن امباپه به این تیم می‌گوید بیش از هر کس از حضور ستاره فرانسوی در رئال خوشحال خواهد شد.

هیچکس مثل من از رئالی شدن امباپه خوشحال نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تیم ملی فرانسه برای حضور در دو بازی در انتخابی یورو 2024 در اردو به سر می‌برد اردوی فرانسوی‌ها تحت‌الشعاع خبرهایی است که در چند روز گذشته درباره احتمال جدایی کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن و پیوستن او به رئال مادرید منتشر شده است.

امباپه چند ساعت پیش رسما تایید کرد که قصد تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن را ندارد. این بمب خبری ستاره فرانسوی زمانی جالب‌تر می‌شود که توجه داشته باشیم فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، یکی دو روز پیش در پاسخ به سوال روزنامه موندو دپورتیوو گفته بود رئال می‌خواهد امباپه را جذب کند اما نه امسال!

1879042

ادواردو کاماوینگا، یکی از ملی‌پوشان فرانسوی است که در رئال مادرید بازی می‌کند. او امروز در محل اردوی تیم ملی کشورش در کلرفونتن در یک نشست خبری شرکت کرد و همانطور که انتظار می‌رفت سوال‌های زیادی از او درباره امباپه و رئال مادرید پرسیده شد.

کاماوینگا سعی کرد از پاسخ دادن مستقیم به سوالات درباره امباپه خودداری کند اما اذعان کرد که هیچکس به اندازه او از حضور کاپیتان خروس‌ها در مادرید خوشحال نخواهد شد.

هافبک فرانسوی رئال گفت: "کسانی که باید در این باره صحبت کرده‌اند و من چیزی ندارم که بگویم. ولی این را می‌گویم که اگر کیلیان به رئال بیاید من خیلی خیلی خوشحال می‌شوم."

کاماوینگا در ادامه توضیح داد که در رختکن رئال درباره این موضوع صحبت شده است. او گفت با شناختی که از امباپه دارد او در حال حاضر روی بازی‌های تیم ملی کشورش تمرکز دارد.

1879351

فرانسه روز جمعه در مقدماتی یورو 2024 با جبل‌الطارق بازی کرده و سه روز بعد در خانه‌اش استاد دو فرانس میزبان یونان خواهد بود. فرانسوی‌ها با دو پیروزی مقابل هلند و ایرلند در بازی‌های ماه مارس در حال حاضر صدرنشین گروه‌شان هستند.

دیدگاه‌ها