کد خبر : 1944003 | 23 خرداد 1402 ساعت 20:52 | 34.1K بازدید | 17 دیدگاه

پیام مودریچ به رئالی‌ها: اسطوره می‌ماند!

لوکا مودریچ به شایعات درباره احتمال جدایی‌اش از رئال و انتقالش به فوتبال عربستان پایان داد و به طور ضمنی تایید کرد که در رئال ماندگار خواهد شد.

پیام مودریچ به رئالی‌ها: اسطوره می‌ماند!

به گزارش "ورزش سه"، چند روزی بود که شایعات متعددی درباره پیشنهاد نجومی عربستانی‌ها به لوکا مودریچ مطرح شده و هواداران رئال را نگران کرده بود.

دیروز روزنامه مارکا اعلام کرد با اینکه پیشنهاد باشگاه الهلال به مودریچ دستمزدی به او وعده داده که هفت برابر دستمزد فعلی او در رئال است، اما این ستاره کروات مقابل پیشنهادهای الهلال مقاومت کرده و قصدی برای جدایی از رئال ندارد. این در حالی است که منابع خبری عربی از پیشنهاد باشگاه الاهلی عربستان به مودریچ هم صحبت می‌کنند.

مودریچ که برای دیدار تیم ملی کشورش کرواسی مقابل هلند در نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا در اردو به سر می‌برد امروز شخصا تایید کرد که از رئال جدا نخواهد شد.

1886883

ستاره کروات که در محل اردوی کرواسی در یک کنفرانس خبری شرکت کرده بود وقتی با سوالات متعدد خبرنگاران درباره آینده‌اش در رئال مواجه شد، سعی کرد از پاسخ دادن طفره برود. مودریچ از خبرنگاران خواست با توجه به اینکه موضوع نشست خبری تیم ملی کرواسی است درباره باشگاه او سوال نکنند. او در این باره گفت: "فقط درباره این تورنمنت سوال کنید. ما در نشست خبری تیم ملی کرواسی هستیم".

اما با اصرار خبرنگاران، مودریچ واکنشی داشت که از سوی رسانه‌های اسپانیایی به عنوان تایید ماندگار شدنش در رئال برداشت شده است. مودریچ گفت: "تمرکز من فقط روی این رقابت‌هاست. درباره باشگاه بعدا صحبت می‌کنیم. ولی من قبلا در این باره صحبت کرده‌ام و درباره آینده‌ام در رئال گفته‌ام. دلم نمی‌خواهد حرف‌هایم را تکرار کنم. بارها درباره رئال صحبت کرده‌ام".

با توجه به اینکه مودریچ در گذشته به صراحت از تمایلش برای بازنشسته شدن در رئال مادرید گفته است، این واکنش او نشان می‌دهد که شایعات درباره انتقال او به عربستان باید پایان یافته تلقی شود.

1876033

دیدگاه‌ها