کد خبر : 1944086 | 24 خرداد 1402 ساعت 09:53 | 22.5K بازدید | 10 دیدگاه

حمله زنبورهای وحشی به مسابقه فوتبال در آلمان!

حمله تعداد زیادی زنبور به بازیکنان، باعث لغو یک مسابقه فوتبال در دسته‌های پایین آلمان شد.

حمله زنبورهای وحشی به مسابقه فوتبال در آلمان!

به گزارش ورزش سه، در یکی از مسابقات فوتبال در دسته‌های پایین آلمان، دو تیم تالهایم و گرونشتاتل در ایالت زاکسن به مصاف هم رفتند اما این مسابقه تنها 8 دقیقه پس از شروع به دلیل حمله زنبورها متوقف شد.

توماس درشل، مسئول تیم تالهایم به خبرگزاری dba آلمان گفت: «یکی از بازیکنان ما توپ را به بالای تیر افقی دروازه زد اما به نظر گروه انبوهی از زنبورها در آنجا حضور داشتند.»

او با بیان اینکه به نظر رنگ روشن پیراهن دروازه‌بان گرونشتاتل در حمله زنبورها تاثیرگذار بوده است، گفت: «دروازه‌بان حریف به سمت وسط زمین دوید اما زنبورها او را تعقیب کردند و چندین بار او را نیش زدند و سپس در سراسر زمین پخش شدند؛ بنابراین ما نتوانستیم مسابقه را به پایان برسانیم.»

البته این اولین بار نیست که در حاشیه یک مسابقه فوتبال، زنبورها به استادیوم حمله می‌کنند. در اواسط سال 2018، ازدحام زنبورها باعث تعلیق یک مسابقه فوتبال در لیگ دسته دوم اکوادور شد و بازیکنان تیم‌های پورتو ویگو و مانتا مجبور شدند برای جلوگیری از نیش زنبور روی زمین دراز بکشند و دست‌هایشان را روی سرشان قرار بدهند.

در اواخر سال 2019 نیز در یک دیدار در تانزانیا اتفاق مشابهی رخ داد و انبوهی از زنبورها به بازیکنان حاضر در زمین حمله کردند و بازی در دقیقه 55 متوقف شد.

دیدگاه‌ها