کد خبر : 1944091 | 24 خرداد 1402 ساعت 10:29 | 33K بازدید | 8 دیدگاه

رییس‌جمهور قرقیزستان، هوادار تیم ملی شد!

رییس جمهور کشور قرقیزستان دیدار روز جمعه این تیم با ایران را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

رییس‌جمهور قرقیزستان، هوادار تیم ملی شد!

به گزارش "ورزش سه"، تورنمنت کافا در کشور قرقیزستان اگرچه برای طرفداران فوتبال ایران در ایران چندان جذاب نیست و همه به آن به چشم یک دوره بازی‌های تدارکاتی نگاه می‌کنند، اما برای علاقه‌مندان به فوتبال در کشور قرقیزستان جذابیت‌های خاصی دارد.

تماشای ستاره‌های ایران که بسیاری از آنها در تیم‌های اروپایی توپ می‌زنند و تجربیات زیادی دارند، برای مردمی که در قرقیزستان زندگی می‌کنند، یک اتفاق ویژه است.

از این رو بازی با ایران در روز جمعه نیز برای قرقیزستانی‌ها حساسیت زیادی دارد. جدا از اینکه بیش از 15 هزار بلیت این بازی توسط طرفداران فوتبال خریداری شده و شاهد پر شدن تقریبی ورزشگاه دولن اوزور موخوف خواهیم بود، یک اتفاق ویژه هم رخ خواهد داد.

هماهنگی‌هایی از سوی فدراسیون فوتبال قرقیزستان صورت گرفته تا صدر جباروف رییس جمهور قرقیزستان نیز به عنوان میهمان ویژه در ورزشگاه حضور یابد و تماشاگر مسابقه با ایران شود.

جباروف که مدتی به عنوان نخست وزیر قرقیزستان فعالیت می‌کرد، از 18 ماه پیش به عنوان رییس جمهوری این کشور انتخاب شده و  در طول این دوره همواره بر افزایش روابط سیاسی با ایران تلاش کرده است. او حالا قصد دارد روز جمعه به ورزشگاه اوزور موخوف برود و دیدار تیم ملی کشور خود با ایران را از نزدیک تماشا کند که همین امر بر حساسیت‌های بازی خواهد افزود.

گفتنی است؛ دیدار ایران و قرقیزستان ساعت 18:30 روز جمعه 26 خرداد به مصاف هم می‌روند. هردو تیم در بازی گذشته افغانستان را شکست داده‌اند اما ایران با یک تساوی نیزبه واسطه تفاضل گل بهتر صدرنشین می‌شود و راهی فینال کافا خواهد شد. هرچند که پیش‌بینی همگان یک برد نسبتا راحت برای شاگردان قلعه‌نویی در این مسابقه است.

دیدگاه‌ها