کد خبر : 1944106 | 24 خرداد 1402 ساعت 11:18 | 23.6K بازدید | 38 دیدگاه

رقابت پیام با بیرانوند نزدیک‌تر از همیشه؛

نیازمند نمی‌خواهد این جایگاه را پس بدهد

پیام نیازمند به رقابت با علیرضا بیرانوند برای رسیدن برای ماندن در چارچوب ایران ادامه خواهد داد.

نیازمند نمی‌خواهد این جایگاه را پس بدهد

به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان باتجربه سپاهان چند روز بعد از آنکه ماندگار شدنش در جمع طلایی‌پوشان اصفهانی ماندگار شد، توانست دومین بازی ملی خود را پشت سر بگذارد.

نیازمند که با حضور امیر قلعه‌نویی در راس کادرفنی تیم ملی شانس بازی برای ایران را به دست آورده، بعد از حضور در ترکیب اصلی مقابل کنیا در فیفادی فروردین، روز گذشته مقابل افغانستان دومین بازی اش را تجربه کرد.

دروازه‌بان 28 ساله و باتجربه ایران اگرچه بدشانس بود که دروازه‌اش با ضربه ایستگاهی تماشایی بازیکن افغانستان باز شد، اما بی‌شک یکی از گلرهایی است که جایگاه کنونی اش را حفظ خواهد کرد. نیازمند برای حضور در این شرایط زحمت زیادی کشیده و در سالیان گذشته خود را در یک فرم ایده‌آل قرار داده است.

1887068

اعتقاد امیر قلعه‌نویی به نیازمند هم مزید برعلت شده تا او فرصت مناسبی برای رقابت با علیرضا بیرانوند برای بازی کردن به دست بیاورد. یادمان نرود که نیازمند زمانی که یک بازیکن جوان بود ودر پیکان نامش بر سر زبان‌ها افتاد، با اعتماد امیر قلعه‌نویی به سپاهان رفت و شماره یک را برتن کرد. از همانجا بود که مسیر پیشرفت پیام شروع شد و حالا در تیم  ملی نیز او در تلاش است تا پاسخ اعتماد سرمربی باتجربه ایران را بدهد.

شماره 12 تیم ملی این شانس را دارد تا در بازی های بعدی تورنمنت کافا نیز به میدان برود. او بدون تردید برای حفظ جایگاهی که کسب کرده، بی‌تابی می‌کند و انگیزه زیادی دارد تا تعداد بازی‌های ملی خود را بالاتر ببرد و در آینده شرایط بهتری را برای خود رقم بزند.

1887069

دیدگاه‌ها