کد خبر : 1944139 | 24 خرداد 1402 ساعت 13:30 | 53.3K بازدید | 29 دیدگاه

هیچ تماسی در کار نیست

رئال دوباره خودش را مسخره PSG نمی‌کند

جوزپ پِدرِرول، مجری برنامه معروف ال‌چیرینگیتو، استراتژی رئال برای جذب کیلیان امباپه را تشریح کرد.

رئال دوباره خودش را مسخره PSG نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اکیپ روز دوشنبه خبر داد که کیلیان امباپه در نامه ای به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرده که قصد تمدید قرارداد خود در پایان فصل آینده را ندارد. باشگاه فرانسوی در واکنش به این تصمیم ستاره خود قصد دارد او را در همین فصل و پیش از تبدیل شدن به بازیکن آزاد به بهترین پیشنهاد ممکن بفروشد. 

1886769

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بعد از رسانه ای شدن تصمیم امباپه از او ناراحت شده و معتقد است که لزومی نداشت که او تصمیم خود را علنی کند چرا که در صورت عدم توافق در پایان سال آینده همکاری طرفین به پایان می‌رسید. باشگاه خسته از تغییر موضع‌های متعدد امباپه این بار تصمیم خود را برای فروش او گرفته و قصد دارد از این طریق کسب درآمد کند. 

1887166

در همین رابطه جوزپ پِدرِرول که نزدیک به فلورنتینو پرز (رئیس رئال) است، برنامه ویژه رئال برای رسیدن به امباپه را توضیح داد. طبق ادعای پِدرِرول، باشگاه رئال مادرید تحت هیچ شرایطی با پی اس جی تماس نخواهد گرفت و شروع‌کننده مذاکره نخواهد بود. پرز از امباپه خواسته تا خودش مسئولیت اصلی را برعهده بگیرد و به باشگاه فشار بیاورد.

پِدرِرول در این مورد اضافه کرد که همه چیز به خود امباپه بستگی دارد و رئال پس از اتفاق سال گذشته و تمدید این بازیکن با پی اس جی، دیگر خودش را مسخره باشگاه پاریسی نخواهد کرد. رئال تنها در صورتی اقدام خواهد کرد که پی اس جی درخواست شروع مذاکرات را کند و رقم مورد نظر خود برای انتقال امباپه را بگوید. در غیر این صورت رئال صبر خواهد کرد و مشکلی با ماندنی شدن ستاره فرانسوی نیز نخواهد داشت. برای رئال بهترین سناریو ماندنی شدن امباپه و قرارداد با او در زمستان است. امباپه تاکید کرده که با پی اس جی تمدید نخواهد کرد و به این ترتیب زمستان می تواند بدون مشکل با رئال وارد مذاکره شود.

دیدگاه‌ها