کد خبر : 1944145 | 24 خرداد 1402 ساعت 13:32 | 70.9K بازدید | 35 دیدگاه

انتقال بزرگ رسمی شد

کهکشانی جدید رسید، جود بلینگام در رئال مادرید

باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای رسما از جذب جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، خبر داد.

کهکشانی جدید رسید، جود بلینگام در رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، درخشش بلینگام در ترکیب بروسیا دورتموند و تیم ملی انگلیس باعث شده بود که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به دنبال خرید او باشند.

دو باشگاه لیورپول و منچسترسیتی علاقه زیادی به جذب این بازیکن داشتند و حتی مذاکراتی را هم با نمایندگان او و همچنین مدیران دورتموند انجام دادند اما در نهایت این بازیکن تصمیم گرفت پیراهن رئال مادرید را به تن کند. 

باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که این ستاره انگلیسی را با قراردادی شش ساله به خدمت گرفته است. در متن این بیانیه آمده:« باشگاه رئال مادرید و دورتموند بر سر انتقال جود بلینگام به توافق رسیدند و این بازیکن تا شش سال آینده در باشگاه ما حضور خواهد داشت. 

1887176

مراسم معارفه بلینگام به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید فردا به تاریخ 15 ژوئن در ساعت 12 ظهر به وقت محلی برگزار خواهد شد. او پس از آن به گفتگو با رسانه‌ها خواهد نشست.»

صفحه رسمی باشگاه بروسیا دورتموند هم با انتشار توییتی این انتقال را تایید کرد و نوشت: «بروسیا دورتموند و رئال مادرید بر سر شرایط انتقال جود بلنیگام به توافق رسیده‌اند. همه در دورتموند بهترین آرزوها را برای ماجراجویی بعدی‌ات دارند، جود!»

1887178

پیش از این گفته شده بود که این بازیکن با مبلغ 103 میلیون یورو راهی رئال خواهد شد و بند پاداش‌هایی که در قرارداد او گنجانده شده می‌تواند این مبلغ را تا 120 میلیون یورو افزایش دهد.

به این ترتیب، این ستاره 19 ساله در حالی راهی سانتیاگو برنابئو خواهد شد که پس از ادن هازارد که با 120 میلیون یورو از چلسی به رئال مادرید پیوست، حالا او دومین بازیکن گرانقیمت تاریخ رئال مادرید و بالاتر از گرت بیل و کریستیانو رونالدو است. 

دیدگاه‌ها