کد خبر : 1944151 | 24 خرداد 1402 ساعت 14:14 | 87.7K بازدید | 22 دیدگاه

ستاره سابق پرسپولیس به لیگ سه ایران پناه برد!

رضا حقیقی در تمرینات تیم دسته سومی شریعت نوین مشهد حضور یافته است.

ستاره سابق پرسپولیس به لیگ سه ایران پناه برد!

به گزارش "ورزش سه"، رضا حقیقی ستاره پیشین تیم پرسپولیس که از نیم فصل دوم لیگ دوازدهم به مدت دو فصل در ترکیب این تیم حضور داشت و در نهایت لیگ چهاردهم اردوی سرخپوشان را به مقصد پدیده ترک کرد، این روزها به فوتبال بازگشته و در مشهد کارش را ادامه می‌دهد.

او که یکی از بازیکنان مستعد و آینده‌دار فوتبال ایران شناخته می‌شد و در جام جهانی 2014 نیز عضوی از تیم کارلوس کی‌روش بود، در تمرینات شریعت نوین مشهد حاضر شده تا احتمالا در لیگ دسته سوم برای این تیم خراسان بازی کند.

نکته جالب و اینکه حقیقی در این سالها چند باری از فوتبال کنار کشید و چند مقطع نیز با تیمهای کمتر شناخته‌شده به مستطیل سبز بازگشت اما هرگز به هافبک دفاعی موردنظر هواداران فوتبال تبدیل و حتی نزدیک هم نشد.

حقیقی در تیم یحیی گل‌محمدی و علی دایی نقش یک ستاره را ایفا می‌کرد و هواداران پرسپولیس امیدوار بودند که مشکلات تیمشان با او حل شود اما مشکلات مالی پرسپولیس باعث شد حقیقی در میانه فصل با فسخ یک طرفه قرارداد به تیم شهرش برود. این در حالی است که شاید اگر او چند ماه صبر می‌کرد و برانکو به ایران می‌آمد، مسیر فوتبالش کاملا دگرگون می‌شد.

او که در 34 سالگی به لیگ دسته سوم پناه برده، اخیرا به یک چهره فعال در اینستاگرام هم تبدیل شده تا ستاره فروخفته فوتبال ایران به این شکل به روزهای پایان حیات فوتبالی‌اش برسد.

دیدگاه‌ها