کد خبر : 1944200 | 24 خرداد 1402 ساعت 18:05 | 85.5K بازدید | 28 دیدگاه

بنزما برای آخرین بار با پیراهن رئال رویت شد (عکس)

آدیداس امروز از پیراهن فصل آینده رئال مادرید رونمایی کرد و کریم بنزما که در حال حاضر به الاتحاد پیوسته هم با این پیراهن جدید دیده شد.

بنزما برای آخرین بار با پیراهن رئال رویت شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما در حال حاضر در عربستان به سر می‌برد و بازیکن الاتحاد است. اما او بخش عمده دوران فوتبالش را در رئال مادرید سپری کرده و هرگز از یاد و خاطره هواداران رئال پاک نخواهد شد.

کمپانی آدیداس امروز در مراسمی رسمی از پیراهن فصل آینده رئال مادرید رونمایی کرد. جالب اینجا است که در کنار ستاره‌های رئال که با پیراهن جدید در مقابل دوربین‌ها قرار گرفتند کریم بنزما هم با این پیراهن سفیدرنگ دیده شد. این آخرین باری است که تصاویری از ستاره فرانسوی با پیراهن سفیدرنگ رئال دیده می‌شود.

1887273

البته با توجه به اینکه بنزما رسما بازیکن الاتحاد است در ویدیوی رسمی منتشر شده از مراسم رونمایی پیراهن رئال تصاویر او دیده نمی‌شود. اما بنزما در کنار همبازی‌های سابقش در این مراسم حضور داشت و باشگاه به او اجازه داد به همراه آنها پیراهن جدید را به تن کند.

1887274

رسانه‌های اسپانیایی با انتشار تصاویر پشت پرده مراسم رونمایی پیراهن جدید رئال تصاویر بنزما با این پیراهن را نشان دادند. تصاویری که به عنوان آخرین حضور کریم با پیراهن سفیدرنگ رئال در خاطره هواداران این تیم ثبت خواهد شد.

1887275

برای اشاره به میزان محبوبیت بنزما در رئال مادرید، چه نزد هواداران و چه نزد هم‌تیمی‌هایش، باید به صحبت‌های هم‌تیمی او تونی کروس اشاره کرد که گفت: "همه فکر می‌کردیم کریم فوتبالش را در رئال تمام می‌کند. مشخص بود که تصمیم برای جدایی او خیلی سریع گرفته شده چون در حالت عادی باید مراسم خداحافظی‌اش منظم‌تر برگزار می‌شد."

دیدگاه‌ها