کد خبر : 1944278 | 25 خرداد 1402 ساعت 01:03 | 20.7K بازدید | 4 دیدگاه

یک جایزه ویژه برای پیر دیر فوتبال جهان!

جایزه «بیایید مهربانی را در ورزش بسازیم» به کلودیو رانیری از کالیاری اختصاص یافت.

یک جایزه ویژه برای پیر دیر فوتبال جهان!

به گزارش "ورزش سه"، جایزه «بیاید مهربانی را در ورزش بسازیم» به کلودیو رانیری، سرمربی کالیاری، تیمی که به تازگی به سری A صعود کرده، تعلق گرفته است.

اظهار نظر این سرمربی خطاب به طرفداران کالیاری مبنی بر "تشویق کردن تیم خودی" و "شعار ندادن علیه حریف" یکی از دلایل اصلی اهدای این جایزه به سرمربی 71 ساله است.

این عنوان، جایزه‌ای است که توسط USSI Toscana (گروه خبرنگاران ورزشی) و انجمن Cor et Amor به همراه انجمن مطبوعات توسکانی برای افزایش روحیه بازی جوانمردانه و مهربانی به رانیری اهدا داده شده است.

1887405

این جایزه که نماد آن پیراهنی با رنگ‌های کودکانه است، پیام‌های مثبت ورزش را به رسمیت می‌شناسد. این پیراهن که جمله «ورزش قدرت تغییر جهان را دارد» از نلسون ماندلا را در پشت نشان می‌دهد، نوعی سرمایه‌گذاری به عنوان سفیر مهربانی در ورزش است.

این جایزه همچنین با پروژه "الفبای مهربانی" که توسط گایا سیمونتی طراحی شده مرتبط است، که ابتدا با فعالیت در حوزه کودکان شروع شد و سپس وارد دنیای ورزش شد.

در 12 ماه ابتدایی فعالیت این انجمن، علاوه بر گولیلمو ویکاریو، دروازه‌بان امپولی، بنیاد میلان این جایزه را دریافت کرد.

همچنین استفانو پیولی، آنا آستوری (مادر داویده)، فدریکا کاپلتی، همسر پائولو روسی، جوتو آرتزو برای پروژه‌های اجتماعی و مبارزه با خشونت علیه زنان، مانوئل پاسکوال برای پروژه‌های اجتماعی مرتبط با فوتبال، تیم فوتبال زنان برشا برای استقبال از بازیکنان اوکراینی هم این جایزه را کسب کردند.

دیدگاه‌ها