کد خبر : 1944437 | 25 خرداد 1402 ساعت 20:33 | 88K بازدید | 27 دیدگاه

جنجال در نشست خبری کاپیتان فرانسه

امباپه: رها کنید، یک نامه که کسی را نمی‌کشد!

کیلیان امباپه در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فرانسه و جبل‌الطارق با سوال‌های متعدد درباره جنجال اخیر بین او و پاری سن ژرمن مواجه شد و از تکرار سوال‌ها توسط خبرنگاران عصبانی شد.

امباپه: رها کنید، یک نامه که کسی را نمی‌کشد!

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه که در روزهای اخیر انتشار خبرهایی درباره احتمال جدایی‌اش از پاری سن ژرمن موج خبری گسترده‌ای به راه انداخته امشب در محل اردوی تیم ملی فرانسه در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

امباپه به همراه سرمربی تیم ملی کشورش دیدیه دشان در آستانه دیدار خروس‌ها با جبل‌الطارق که فردا در چارچوب رقابت‌های انتخابی یورو 2024 برگزار می‌شود در استادیوم آلگریو در یک نشست خبری حاضر شد.

ستاره فرانسوی چند روز پیش اعلام کرد که سال آینده قراردادش را با پی‌اس‌جی تمدید نخواهد کرد. در قرارداد او با این باشگاه بندی وجود دارد که تابستان آینده گزینه تمدید اتوماتیک را به امباپه سپرده است. بعد از آن گفته شد که پی‌اس‌جی که مایل نیست تابستان آینده او را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد از امباپه خواسته که همین تابستان تکلیفش را مشخص کند. بعد از آن امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه گفت که قصد دارد امباپه را به ماندگار شدن در فرانسه ترغیب کند.

1887675

همانطور که انتظار می‌رفت بیشتر سوال‌ها از امباپه در این نشست خبری به موضوع او و پاری سن ژرمن برمی‌گشت.

آیا امسال پی‌اس‌جی را ترک می‌کنی؟
قبلا به این سوال جواب داده‌ام. هدف من ادامه دادن است و در حال حاضر این تنها گزینه من است. از این به بعد امیدوارم سوال‌ها درباره بازی تیم ملی فرانسه باشد که من کاپیتانش هستم.

نامه جنجالی امباپه به پاری سن ژرمن و واکنش باشگاه؟
این نامه الان ارسال نشده و زمانش مربوط به گذشته است. باز هم تکرار می‌کنم که منتظرم تا درباره بازی فردای تیم ملی سوال بپرسید.

این نامه قبل از پایان فصل به پاری سن ژرمن ارسال شده بود؟
بعید می‌دانم یک نامه کسی را بکشد. واکنش‌ها به این موضوع برایم اهمیتی ندارد.

بحث امتیاز تصاویر امباپه هم یک موضوع جنجالی دیگر بوده.
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه پاسخ این سوال را خواهد داد.

امانوئل مکرون گفت که سعی می‌کند متقاعدت کند در فرانسه بمانی
تا جایی که به من مربوط است این موضوع تا اینجا روی فوتبال حرفه‌ای من تاثیری نداشته. او می‌خواهد من در اینجا ادامه بدهم پس هر دو یک نظر داریم.

بازی فردای تیم ملی فرانسه
فعلا تنها چیزی که به آن فکر می‌کنم بازی فردا است و امیدوارم بتوانم به تیم ملی کشورم کمک کنم. این تنها چیزی است که در حال حاضر برایم اهمیت دارد.

بازیکنان فرانسه بعد از یک فصل دشوار خسته نیستند؟
چرا، خستگی وجود دارد ولی ما آماده‌ایم که دو بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. بازی کردن با پیراهن تیم ملی فرانسه باعث افتخار است و ما یک هفته عالی را در کنار هم سپری کردیم.

چرا امباپه در این نشست خبری شرکت کرد؟
به عنوان کاپیتان این مسئولیت من است. من همیشه حرف خواهم زد و هم‌تیمی‌هایم هم هر زمان که تشخیص داده شود صحبت می‌کنند. ولی معتقدم باید مسئولیت بپذیرم و پنهان نشوم.

توضیح بده که چرا نمی‌خواهی با باشگاهت تمدید کنی؟
هر کس که انتقاد دارد می‌تواند انتقاد کند. من جوان هستم و در زندگی چیزهایی هست که دیگران نمی‌توانند درکش کنند و من از این بابت متاسفم. من خودم می‌دانم چه گفته‌ام و چرا گفته‌ام و حرف‌های دیگران برایم اهمیتی ندارد.

دیدگاه‌ها