کد خبر : 1944439 | 25 خرداد 1402 ساعت 21:02 | 18.5K بازدید | 6 دیدگاه

دشان: حریف‌مان ما را می‌شناسد، ما آنها را نمی‌شناسیم

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، در آستانه دیدار با جبل‌الطارق در مقدماتی یورو 2024 گفت برای دشوار نشدن صعود در روزهای آخر تیمش برای پیروزی به میدان می‌رود.

دشان: حریف‌مان ما را می‌شناسد، ما آنها را نمی‌شناسیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه فردا در چارچوب رقابت‌های انتخابی یورو 2024 به مصاف جبل‌الطارق می‌رود.

دیدیه دشان، سرمربی، و کیلیان امباپه، کاپیتان خروس‌ها، در نشست خبری پیش از این بازی شرکت کردند. ابتدا امباپه مقابل خبرنگاران قرار گرفت و به دلیل اینکه بیشتر سوال‌ها از او به جنجال اخبری اخیر درباره احتمال جدایی او از پاری سن ژرمن اختصاص داشت فضای سنگینی بر نشست خبری کاپیتان فرانسه حکم‌فرما شد که به تنش لفظی بین او و خبرنگاران منجر شد.

بعد از پایان مصاحبه امباپه، دیدیه دشان به عنوان سرمربی مصاحبه خود را آغاز کرد. جالب اینجا بود که اولین سوال از سرمربی فرانسه هم درباره آینده کاپیتان تیمش کیلیان امباپه بود.

1887679

نظر شما درباره آینده کیلیان امباپه چیست؟
ما راجع به خیلی چیزها صحبت می‌کنیم. او کاپیتان ما است و گاهی اوقات باید به عنوان بازیکن و کاپیتان تیم ملی در نشست‌های خبری شرکت کند. من می‌خواستم امروز اینجا باشد و به سوالات شما پاسخ بدهد. ما به عنوان کادر فنی تیم ملی همیشه فقط نگاه‌مان به موضوعی است که تیم ملی در لحظه با آن روبرو است. موضوع این لحظه ما بازی فردا با جبل‌الطارق است. هدف ما همیشه فقط تیم ملی و در حال حاضر بازی فردا است.

درباره فشار امانوئل مکرون به امباپه برای ماندگار شدن در فرانسه؟
کیلیان برای فرانسه اهمیت زیادی دارد. یک نفر از شما این سوال را از خودش پرسید. مهم جوابی است که کیلیان به این سوال‌ها می‌دهد.

بازی فردای فرانسه مقابل جبل‌الطارق
ما برای اینکه در نهایت برای صعود دچار مشکل نشویم باید هر بازی را مهم تلقی کنیم. چون کسی به ریسک کردن علاقه ندارد. و البته بازی فردا به این بستگی دارد که حریف ما چطور بازی می‌کند.

جبل‌الطارق برای فرانسه حریفی ناشناخته است. نظر شما چیست؟
در این شکی نیست که بازیکنان ما بازیکنان حریف را نمی‌شناسند و به بازی مقابل آنها عادت ندارند. ولی آنها بازیکنان ما را می‌شناسند. ما سعی می‌کنیم تا حد امکان ویدیوهای بازی‌های قبلی جبل‌الطارق را تهیه کرده و برای بازیکنان‌مان پخش کنیم تا آنها را بشناسند. ما جبل‌الطارق را هم مثل تیم‌های دیگر آنالیز کردیم و تا حد امکان اطلاعات جمع کردیم. جبل‌الطارق مجبور است دفاع کند ولی آنها تیمی شجاع هستند. این تیم در بازی‌های دوستانه خوب کار کرده و ما می‌دانیم باید چه انتظاری داشته باشیم. بقیه‌اش به خودمان برمی‌گردد.

دیدگاه‌ها