کد خبر : 1944498 | 26 خرداد 1402 ساعت 08:04 | 33.5K بازدید | 7 دیدگاه

لاپورت: ایتالیا در جام ملت‌های اروپا قوی‌تر از الان بود

عطش جام در ستاره سیتی: چهارمی را می‌خواهم

آیمریک لاپورت از کسب جام سیر نشده و بعد از سه قهرمانی با سیتی به دنبال فتح لیگ ملت‌های اروپا با تیم ملی کشورش است.

عطش جام در ستاره سیتی: چهارمی را می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، آیمریک لاپورت چند روز بعد از فتح چمپیونزلیگ و تکمیل سه‌گانه با سیتی به جمع هم‌تیمی‌های خود در تیم ملی اسپانیا ملحق شد تا با غلبه بر ایتالیا و صعود به دیدار پایانی لیگ ملت‌های اروپا در آستانه کسب یک جام دیگر قرار بگیرد.

او امروز در جریان دیدار نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا 2023 مقابل ایتالیا که با برتری 2-1 لاروخا همراه بود به عنوان یکی از دو مدافع وسط اسپانیا در ترکیب اصلی حضور داشت. 

«ایتالیا در جام ملت‌های اروپا قوی‌تر از بازی امشب بود اما آنها همواره ستاره‌هایی برای برد در اختیار دارند.» مدافع سیتی با گفتن این جملات صحبت‌های خود در جمع خبرنگاران را شروع و از صعود به فینال ابراز خوشحالی کرد.

1887788

لاپورت بعد از غلبه بر ایتالیا آماده کسب پیروزی مقابل کرواسی و بالا بردن جام است: "هنوز یک بازی دیگر برای قهرمانی در این جام که خیلی دوستش داریم باقی مانده است. باید این قدم را هم به بهترین شکل برداریم."

رابین لو نرمان، مدافع جوان سوسیداد که بازی برای تیم ملی اسپانیا را به فرانسه ترجیح داد امشب اولین بازی ملی خود را به عنوان زوج لاپورت در خط دفاعی انجام داد. با وجود ارتکاب یک هند پنالتی، مدافع باتجربه اسپانیا از هم‌تیمی جدیدش تمجید کرد: "با نرمان احساس راحتی زیادی داشتم. به طور کل تیم جذابی داریم و مهم نیست که برخی کم نام و نشان‌تر از بقیه هستند. مهم این است که با روحیه بالا می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنیم."

از نظر لاپورت قهرمانی در لیگ ملت‌های اروپا می‌تواند از نظر روحی برای اسپانیایی‌ها بسیار مفید باشد: "ما در سال‌های اخیر ناامیدی‌های زیادی تجربه کردیم و صعود به فینال یک موفقیت بسیار ویژه محسوب می‌شود؛ یک اتفاق منحصربه‌فرد که کاملا شایستگی آن را داریم. به نظرم این برای سرمربی تیم هم بسیار خوشحال کننده و مهم بود."

دیدگاه‌ها