کد خبر : 1944710 | 27 خرداد 1402 ساعت 10:27 | 10.1K بازدید | 3 دیدگاه

بلندپروازی دشان: باید بیشتر گل می‌زدیم!

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، معتقد است که تیمش باید گل‌های بیشتری را وارد دروازه تیم ملی جبل الطارق می‌کرد.

بلندپروازی دشان: باید بیشتر گل می‌زدیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته در چارچوب رقابت‌های انتخابی یورو 2024 به مصاف جبل الطارق رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

اولیویه ژیرو در حالی که تنها سه دقیقه از شروع این بازی گذشته بود موفق شد دروازه حریف را باز کند و کیلیان امباپه هم در لحظات پایانی نیمه اول گل دوم را به ثمر رساند. گل سوم هم روی اشتباه بازیکنان جبل الطارق و با گل به خودی به سود فرانسه به ثبت رسید. 

دشان پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« هدف ما این بود که پیروز شویم و این کار را انجام دادیم اما حتی با این که دروازه‌بان حریف مهارهای خوبی داشت، ما باید گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندیم. همیشه می‌توانیم بهتر باشیم و سرعت بیشتری را در جریان بازی به کار بگیریم.»

1888180

او با اشاره به بازی بسته تیم حریف اضافه کرد: «آن‌ها کاری را انجام دادند که به خوبی با آن آشنا هستند و پیش از این برابر هلند و یونان هم انجام داده بودند. آن‌ها در خط دفاع تجمع کردند و خیلی هم خوب دفاع کردند. ما شانس زیادی داشتیم و اگر بهتر از آنها استفاده می‌کردیم، اختلاف گل بیشتر می‌شد.»

سرمربی فرانسه با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت: «من از این شرایط و نمایشی که فرانسه ارائه کرد راضی هستم و حالا فقط باید به بازی روز دوشنبه برابر تیم ملی یونان فکر کنم که بازی بسیار مهمی برای ما خواهد بود. آن‌ها قدرت هجومی بیشتری دارند و در ضدحمله خطرناک هستند. پیروزی در این بازی می‌تواند ما را کمی به هدفی که برای صعود به یورو 2024 داریم نزدیک‌تر کند.» 

دیدگاه‌ها