کد خبر : 1944826 | 27 خرداد 1402 ساعت 17:45 | 55.2K بازدید | 119 دیدگاه

حمله تند بایرن به بارسا: اخلاق را رعایت کنید!

هربرت هاینر، رئیس بایرن مونیخ، در پیامی صریح به بارسلونا گفت باواریایی‌ها تحت هیچ شرایطی جاشوا کیمیش را از دست نخواهند داد.

حمله تند بایرن به بارسا: اخلاق را رعایت کنید!

به گزارش "ورزش سه"،  جاشوا کیمیش، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، مدتی است به دلیل عملکردش در این تیم و همچنین تیم ملی آلمان در این کشور با انتقادات زیادی مواجه شده است. در عین حال، در روزهای گذشته شاهد گزارش‌هایی درباره ابراز تمایل بارسلونا به جذب این ستاره آلمانی بودیم.

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، امروز در مصاحبه‌ای با شبکه اسکای آلمان به دفاع از کیمیش پرداخت و ضمنا در پیامی صریح به بارسلونا گفت او و باشگاهش به هیچ وجه حاضر به واگذار کردن کیمیش نیستند.

هاینر در صحبت‌های خود نسبت به بارسلونا و سرمربی‌اش ژاوی از لحنی تند و بی‌سابقه استفاده کرد و گفت:"ژاوی زمانی که فوتبال بازی می‌کرد به نظرم یک فوتبالیست درخشان بود و من همیشه از تماشای بازی‌هایش لذت می‌بردم. من در عین حال برای باشگاه بارسلونا احترام زیادی قائلم. ولی متوجه نمی‌شوم که چرا آنها به صورت علنی و با این حالت تهاجمی به دنبال دزدیدن بازیکن ما هستند".

1888319

رئیس بایرن در ادامه صحبت‌هایش آب پاکی را روی دست بارسا ریخت و گفت: "کیمیش یکی از اجزای اصلی برنامه‌های آینده باشگاه است و ما قصد داریم تیم‌مان را حول محور او بسازیم".

عصبانیت هربرت هاینر از ژاوی به این خاطر است که سرمربی بارسا چندین بار در مصاحبه‌هایش به تلاش برای راضی کردن کیمیش برای انتقال به بارسا اشاره کرده است. ژاوی در این باره گفته بود: "کیمیش با بایرن قرارداد دارد و همه چیز به او بستگی دارد. ولی به لواندوفسکی نگاه کنید. او می‌خواست به بارسا بیاید و آمد".

1888320

صحبت‌های ژاوی، به خصوص اشاره او به انتقال روبرت لواندوفسکی از بایرن به بارسا، مدیران باشگاه آلمانی را خشمگین کرده است. آنها بعد از گذشت یک سال همچنان از لواندوفسکی و بارسا به دلیل آنچه در تابستان گذشته اتفاق افتاد ناراحت هستند و نمی‌خواهند امسال جاشوا کیمش به یک لواندوفسکی دیگر تبدیل شود.

دیدگاه‌ها