کد خبر : 1944867 | 27 خرداد 1402 ساعت 22:22 | 37.7K بازدید | 14 دیدگاه

مالک پاریس کونسیسائو را می‌خواهد

سرمربی طارمی گزینه جدید هدایت PSG

از سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، به عنوان گزینه مطلوب مالک PSG برای جانشینی کریستوف گالتیه یاد می‌شود.

سرمربی طارمی گزینه جدید هدایت PSG

به گزارش "ورزش سه"، از یولیان ناگلزمان به عنوان گزینه اول مالکان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای جانشینی کریستوف گالتیه یاد می‌شد اما مذاکرات طرفین نتیجه بخش نبود. بعد از منتفی شدن حضور این مربی آلمانی در پاریس RMC Sport از مذاکره سران PSG با سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو خبر داد.

این روزنامه از میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، به عنوان گزینه مورد علاقه لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی پاری‌سن‌ژرمن یاد کرده و مدعی شد که مذاکراتی نیز با این مربی اسپانیایی انجام شده است. در این میان اما مالک باشگاه علاقه‌مند به استخدام کونسیسائو است و گفته می‌شود تا حدودی نیز توانسته رضایت این مربی را جلب کند.

سرمربی پورتو با حضور در فوتبال فرانسه بیگانه نیست و پیش از حضور در پورتو هدایت نانت را به عهده داشت. از زمان حضور کونسیسائو در پورتو این تیم 3 بار قهرمان و 3 بار نایب قهرمان لیگ پرتغال شده است.

روابط کونسیسائو و مدیران باشگاه پورتو سرد گزارش شده و این مربی به هیچ عنوان از جدایی ستاره‌های تیمش راضی نیست. پورتو در این مدت ستاره‌های شاخصی چون لوئیس دیاز (لیورپول)، ادر میلیتائو (رئال مادرید) و ویتینیا (پاری‌سن‌ژرمن) را از دست داده است.

باشگاه PSG برای استخدام کونسیسائو در فصل جدید باید بند فسخ 18 میلیون یورویی او را پرداخت کند چرا که این مربی تا سال 2024 با پورتو قرارداد دارد.

دیدگاه‌ها