کد خبر : 1944893 | 28 خرداد 1402 ساعت 00:49 | 367.6K بازدید | 43 دیدگاه

کار سخت المپیکی‌ها در نیمه نهایی غرب آسیا؛

قلع و قمع ملی‌پوشان امید ایران در عراق!

شاگردان رضا عنایتی با شرایط عجیب و سختی در کشور عراق مواجه شده‌اند.

قلع و قمع ملی‌پوشان امید ایران در عراق!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال المپیک ایران که هفته گذشته به کشور عراق سفر کرده تا در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا شرکت کند، پس از کسب یک پیروزی مقابل سوریه و تساوی برابر فلسطین، به‌عنوان صدرنشین مرحله گروهی راهی دور نیمه نهایی شد تا از ساعت ۱۸ امروز یکشنبه (به وقت ایران) به مصاف تیم اردن برود.

از روزی که تیم امید ایران وارد عراق شده، به دلیل مراسم افتتاحیه دو روز استراحت و تمرین کرد ولی پس از آن بخاطر برنامه‌ریزی عجیب این رقابت‌ها، یک روز در میان مسابقه داشته است؛ آن هم با رقبایی که هر کدام سه روز استراحت داشتند و ایران بخاطر این قرعه سخت، یک روز در میان بازی دارد.

از طرف دیگر، تمرینات شاگردان رضا عنایتی بنابر زمان داده شده از سوی میزبان مسابقات، هر روز در ساعت ۵ عصر و در گرمای شدید و بالای ۴۰ درجه شهر کربلا بوده که این اتفاق هم در نوع خود عجیب است.

حالا هم که تیم امید ایران به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا رسیده، باید بازی خود برابر اردن را ساعت ۱۸ و بازهم در گرمای شدید برگزار کند و شرایط عجیب و غریبی برای رسیدن به فینال دارد.

1888453

از طرف دیگر، تیم فوتبال امید اردن که حریف ایران در نیمه نهایی غرب آسیا محسوب می‌شود، سه روز است استراحت داشته ولی شاگردان عنایتی در روز جمعه برابر فلسطین مسابقه داشتند و دیروز شنبه نیز پس از یک ریکاوری سبک، از کربلا به سمت بغداد رفتند تا پس از استراحت به مصاف اردن بروند.

برنامه‌ریزی عجیب مسابقات قهرمانی غرب آسیا موجب اعتراض رضا عنایتی شده و او گلایه خود را به مسئول برگزاری بازی‌ها و همچنین بی‌توجهی به فوتبال ایران عنوان کرده است.

ملی پوشان امید ایران دیروز شنبه با اتوبوس حدود ۳ ساعت از کربلا به بغداد سفر کردند تا شرایط بدنی آنها برای دیدار با اردن تحلیل برود و وضعیت سختی قبل از دیدار با اردن پیدا کنند.

از سوی دیگر، رضا عنایتی مجبور شد بخاطر شرایط آب و هوایی و جلوگیری از مصدومیت یا تشدید آسیب دیدگی بازیکنان، هفت تغییر در ترکیب ابتدایی تیمش در دیدار مقابل فلسطین داشته باشد و سرمربی تیم المپیک ایران به ناچار تغییراتی برای حفظ آمادگی بدنی بازیکنان برای مرحله بعد انجام داد.

دیدگاه‌ها