کد خبر : 1944978 | 28 خرداد 1402 ساعت 11:24 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

برنده باروز: از کشتی اول عصبانی بودم

باوری که مارستلر از باروز گرفت و شکستش داد

چنس مارستلر که در وزن 79 کیلوگرم صاحب دوبنده تیم ملی کشتی آمریکا شده، می‎‌گوید که از جمله سال گذشته جردن باروز علیه خودش استفاده کرده و او را شکست داده است.

باوری که مارستلر از باروز گرفت و شکستش داد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، باوجود گذشت چند روز از رقابت‌های فاینال ایکس آمریکا و مشخص شدن ترکیب ملی‌پوشان این کشور برای حضور در مسابقات جهانی 2023 بلگراد، همچنان اخبار و حاشیه‌ها از آخرین مرحله انتخابی تیم ملی این کشور ادامه دارد.

بی‌شک مهم‌ترین اتفاق، شکست جردن باروز و از دست دادن دوبنده وزن 79 کیلوگرم تیم ملی آمریکا بود.

فدراسیون کشتی آمریکا به تازگی مصاحبه‌ای از مارستلر درباره این کشتی منتشر کرده که جالب توجه است.

چنس مارستلر ابتدا در مورد تفاوت باور داشتن و آگاهی صحبت می‌کند: ما دو کلمه متفاوت داریم که یکی باور داشتن است دیگری هم آگاهی و دانستن. تو تا وقتی که می‌خواهی نتیجه‌ای به دست آوری، باید باور داشته باشی و این باور داشتن یک موضوع مهم است که بتوانی به واسطه آن، چیزی را که می‌خواهی، به دست آوری. بعد که به آن رسیدی، دیگر به آگاهی و دانش احتیاج داری، و این آگاهی، با آن باور داشتن فرق می‌کند. در واقع وقتی یک چیزی را به دست می‌آوری و آن را تجربه می‌کنی و می‌فهمی آنجا دیگر با یک واقعیت روبه‌رو هستی.

وی ادامه داد: من از نتیجه کشتی اول راضی نبودم (او این کشتی را 3-3 باخت) و عصبانی به هتل بازگشتم، در فاصله کشتی دوم و سوم دقیقا به چیزی فکر کردم که جردن باروز پارسال گفته بود، او می‌گفت کشتی‌گیران نمی‌دانند چطور دوباره ذهن‌شان را بازیابی و پردازش کنند. این حرف خود جردن بود و من با تمرکز روی آن، می‌دانستم در دو کشتی بعدی باید چطور مقابلش ظاهر شوم.

دیدگاه‌ها