کد خبر : 1945008 | 28 خرداد 1402 ساعت 14:20 | 58.5K بازدید | 60 دیدگاه

از حالا تا یک سال بعد هزار اتفاق می‌افتد

امباپه دوباره رئالی‌ها را ناامید کرد

کیلیان امباپه یک بار دیگر با تردید در مورد آینده اش حرف زد ولی تکرار کرد که تا پایان قراردادش که ژوئن 2024 است، برای پی اس جی بازی خواهد کرد.

امباپه دوباره رئالی‌ها را ناامید کرد

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه پس از اعلام این که بعد از 30 ژوئن 2024 که قرارداد فعلی اش به پایان می‌رسد، با پاری سن ژرمن تمدید نخواهد کرد، بار دیگر به سوژه مهم اخبار رسانه‌های دنیا تبدیل شده است. اکیپ در این رابطه گزارش داد که پی اس جی با این شرایط قصد فروش امباپه را دارد و به او اطلاع داده است که یا قراردادش را تمدید خواهد کرد یا اینکه باید به تیمی دیگر برود. پاریس نمی‌خواهد امباپه را به رایگان از دست بدهد.

1888641

در واکنش به این قضیه امباپه دو روز پیش در یک نشست خبری گفت که فقط و فقط به بازی در پی اس جی فکر می‌کند و به قراردادش پایبند خواهد ماند. به عبارتی امباپه بدون توجه به تهدیدها، قصد ادامه حضور در پی اس جی را دارد و تاکید داشت که نامه ارسالی او برای باشگاه مبنی بر اینکه قصد فعال کردن بند تمدیدش را ندارد، یک امر مرسوم بود و به کسی توهین نکرده است.

ستاره فرانسوی امروز در مصاحبه با تله فوت و در پاسخ به سوالی در مورد جدایی اش از پی اس جی به عنوان بازیکن آزاد گفت: «من فقط به بازی برای پی اس جی در فصل بعد فکر می‌کنم ولی در طول یک سال به خصوص در باشگاهی مثل پی اس جی اتفاقات زیادی رخ خواهد داد. در مورد آینده ام سال بعد تصمیم خواهم گرفت.»

دیدگاه‌ها