کد خبر : 1945143 | 29 خرداد 1402 ساعت 08:28 | 7.5K بازدید | 2 دیدگاه

دلا فوئنته: بازیکنانم قهرمان این داستان هستند

لوئیز د لا فوئنته، سرمربی اسپانیا، از قهرمانی در لیگ ملت‌های اروپا بسیار خوشحال بود و احساسات خود را شرح داد.

دلا فوئنته: بازیکنانم قهرمان این داستان هستند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال اسپانیا امشب در فینال لیگ ملت‌های اروپا در ضربات کرواسی با نتیجه 5-4 کرواسی را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

لوئیز دلا فوئنته که پس از پایان همکاری با لوئیز انریکه در جام جهانی 2022 قطر در این سمت منصوب شد از کسب اولین قهرمانی با لاروخا خوشحال است.

دلافوئنته پس از پایان بازی درباره احساساتش گفت:"من این فرصت را داشتم و ما این گزینه را داشتیم که این قهرمانی را کسب کنیم. ما بازیکنان را تحت فشار شدید گذاشتیم و زمانی که این فرصت به ما داده شد، به این نکته اشاره کردیم که نگذاریم چنین شانسی از دست برود، بنابراین بسیار خوشحالیم.

1888886

نمی‌توانم بازیکنانم را توصیف کنم
هیچ کلمه ای برای توضیح و توصیف احساسم نسبت به بازیکنانم ندارم. آنها در زمانی که به بازی های سنگین و تلاش زیادی نیاز دارید، قهرمانان داستان هستند. من واقعا برای آنها خوشحالم. برای کار کل گروه خوشحالم. ما مشتاقانه منتظریم که در آینده موفقیت‌های بیشتری برای اسپانیا رقم بزنیم.

ضربات پنالتی؟
ما روی این جنبه کار کردیم. بازیکنانم آنقدر جدی هستند که وقتی احساس خوبی نداشتند جای خود را به هم تیمی‌هایشان دادند و من به آنها گفتم آرامش خود را حفظ کنند. آنها مستحق این پیروزی بودند.

یورو 2024؟
حالا بیایید به استراحت فکر کنیم. در ماه سپتامبر به رقابتی فکر خواهیم کرد که می‌خواهیم برنده شویم و جواز حضور در آن را کسب می‌کنیم.

دیدگاه‌ها