کد خبر : 1945163 | 29 خرداد 1402 ساعت 09:55 | 34.8K بازدید | 5 دیدگاه

پیام ستاره ناراضی پس از قهرمانی: از بارسا نمی‌روم!

آنسو فاتی، ستاره اسپانیایی بارسلونا، پس از قهرمانی با تیم ملی کشورش بار دیگر تاکید کرد که تصمیمی برای ترک این باشگاه ندارد.

پیام ستاره ناراضی پس از قهرمانی: از بارسا نمی‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا موفق شد جام قهرمانی لیگ ملت‌های اروپا را با غلبه بر تیم ملی کرواسی در دیدار فینال این رقابت‌ها به خانه ببرد. 

بازیکنان این تیم که سال گذشته در دیدار فینال برابر فرانسه شکست خورده و به مقام نایب قهرمانی اکتفا کرده بودند، امسال توانستند این طلسم را بشکنند و با پیروزی مقابل کرواسی در ضربات پنالتی قهرمان شوند. 

بازیکنان دو تیم رئال مادرید و بارسلونا هم در این قهرمانی سهم بسیاری داشتند و توجه بسیاری از رسانه‌ها پس از پایان بازی معطوف به آنها بود و یکی از این بازیکنان، آنسو فاتی بود. 

1888914

فاتی پس از فتح جام قهرمانی به همراه تیم ملی اسپانیا درباره شایعات چند هفته اخیر به خبرنگاران گفت: «هدفم این است که به بازی در بارسلونا ادامه دهم. من قرارداد دارم و بسیار خوشحال هستم. می‌خواهم به رشد کردن در بارسا ادامه دهم.»

این اظهارات در حالی مطرح شده که بارسلونا به صورت جدی به دنبال پیدا کردن مشتری برای این بازیکن و فروش او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است. ژاوی هم اعلام کرده که با جدایی او موافق است. 

با این حال، این ستاره بارسا که به شدت از رفتارهای مدیران این باشگاه ناراضی و ناراحت است بارها تاکید کرده که حاضر نیست پیشنهاد هیچ باشگاهی را بپذیرد و می‌خواهد به حضورش در بارسا ادامه دهد.

دیدگاه‌ها