کد خبر : 1945221 | 29 خرداد 1402 ساعت 11:03 | 6K بازدید | 2 دیدگاه

انتصاب جدید در باشگاه نساجی

مدیر رسانه و مدیر روابط عمومی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران منصوب شد.

انتصاب جدید در باشگاه نساجی

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران که پس از انتخاب سید مهدی رحمتی در نقل و انتقالات تابستانی نیز زودتر از سایر تیم‌ها کارش را شروع کرد و بازیکنان جدید به خدمت گرفت و وارد فاز تمدید با نفرات مدنظر سرمربی شد، در بخش رسانه‌ای نیز تغییراتی نسبت به فصل قبل انجام داده است.

با تصمیم صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران، میثم رحمانی که اصالتا قائم‌شهری است و از خبرنگاران شناخته شده به شمار می‌رود و همچنین سابقه حضور در باشگاه نساجی در سال صعود این تیم به لیگ برتر در قامت مدیر روابط عمومی را دارد، به‌عنوان مدیر رسانه جدید باشگاه نساجی مازندران منصوب و معارفه شد.

همچنین با تصمیم صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه، علیرضا اقبالی، یکی از خبرنگاران خوشنام استان مازندران، به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران منصوب و معارفه شد. وی یکی از فعالان عرصه رسانه و ورزش در استان مازندران است.

نساجی مازندران علاوه بر جذب بازیکن و انتصابات جدید در بخش مدیریتی، تاکنون با اشکان نامداری و حنیف عمران‌زاده، دو بازیکن و مربی پیشین استقلال نیز به‌عنوان اعضای جدید کادر فنی مهدی رحمتی قرارداد بست.

فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه نساجی مازندران در روزهای آینده نیز ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود تا شروع تمرینات این تیم که در ابتدای هفته آینده خواهد بود، این تیم شکل بگیرد.

دیدگاه‌ها