کد خبر : 1945417 | 30 خرداد 1402 ساعت 12:35 | 24.6K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش آاس:

عصبانیت شدید آنچلوتی از شایعات تمام‌نشدنی

کارلو آنچلوتی از شایعات حضورش در تیم ملی برزیل به شدت خسته و عصبانی است.

عصبانیت شدید آنچلوتی از شایعات تمام‌نشدنی

به گزارش "ورزش سه"، دیروز رسانه‌ها برزیلی ادعا کردند که فدراسیون فوتبال برزیل برای کارلو آنچلوتی تا سال بعد صبر خواهد کرد و این بخشی از توافق دو طرف محسوب می‌شود. آنچلوتی در ماه‌های اخیر و در واکنش به اخبار حضورش در تیم ملی برزیل بارها گفته بود که فصل 24-2023 مربی رئال خواهد بود مگر اینکه مدیران رئال او را برکنار کنند. اتفاقی که رخ نداد و در رئال از ادامه همکاری با کارلتو خوشحالند. 

1888712

گلولواسپورته دیروز خبر داد که رئیس فدراسیون فوتبال برزیل به زودی توافق نهایی با کارلتو را اعلام خواهد کرد و او سال بعد با پایان قراردادش در رئال به برزیل ملحق خواهد شد. برخی رسانه‌ها حتی ادعا کرده بودند که داویده، پسر کارلو آنچلوتی، قرار است زودتر از او به برزیل برود و کارش را شروع کند.

1884257

در همین رابطه امروز آاس به نقل از منابع موثق و معتبر نزدیک به آنچلوتی نوشت که هیچ توافق حتی شفاهی بین آنچلوتی و برزیل وجود ندارد و مربی ایتالیایی تا ماه ژانویه که قانون به او اجازه مذاکره خواهد داد، با هیچ تیم دیگری صحبت نخواهد کرد. کارلتو همه تمرکز خود را روی فصل بعد با رئال گذاشته و کاملا به این باشگاه متعهد است. 

آاس نوشته است که آنچلوتی این شایعات را باورنکردنی می‌داند و بسیار خسته و عصبانی است. او متعجب است که در مورد توافق قطعی او با فدراسیون فوتبال برزیل با اطمینان حرف می‌زنند. آنچلوتی تا پایان قراردادش در رئال خواهد ماند و در زمان درستش با برزیلی‌ها پای میز مذاکره خواهد رفت.

دیدگاه‌ها