کد خبر : 1945462 | 30 خرداد 1402 ساعت 15:50 | 43.6K بازدید | 26 دیدگاه

مواجهه با هواداران استقلال در نهایت احترام

آرامش حجت کریمی، او دیگر فرار نکرد!

مدیرعامل باشگاه استقلال امروز با شرایطی متفاوت وارد ساختمان باشگاه شد.

آرامش حجت کریمی، او دیگر فرار نکرد!

به گزارش "ورزش سه"، حجت کریمی روزهای پرفشاری را سپری کرد. او به واسطه حل کردن مشکل جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت استقلال اتفاقات مختلفی را پشت سر گذاشت و حالا با رفع موانع برای حضور کاپیتان سابق تیم ملی در استقلال او هم نفس راحتی کشیده است.

کریمی ساعتی قبل بعد از توافقات صورت گرفته در حالی که آرامش خاصی نسبت به روزهای قبل داشت، با احترام خاصی وارد باشگاه استقلال شد. مدیرعامل باشگاه در روزهای گذشته با توجه به شلوغی جلوی در  باشگاه و همچنین حضور پرتعداد خبرنگاران حتی مجبور به فرار از دست حاضران برای عدم پاسخگویی نیز شده بود اما امروز در مواجهه با خبرنگاران و هواداران، قبل از آنکه خودرویش وارد پارکینگ شود، از ماشین پیاده شد.

کریمی وقتی با اصرار خبرنگاران برای مصاحبه مواجه شد، با بیان اینکه اگر در خودرو نشسته، بی‌احترامی محسوب نشود از ماشین پیاده شد و چند قدم برداشت تا از در کوچک وارد ورزشگاه شود.

او البته مصاحبه با خبرنگاران را به بعد از حضور جواد نکونام در باشگاه منوط کرد و خطاب به حاضران گفت:‌ «صبر کنید تا بعد از نهایی کردن صحبت کنیم. صبر کنید، انشاالله آقای نکونام هم می‌آید.»‌ در این لحظات هواداران استقلال هم بابت تلاش‌هایش برای رفع مشکل نکونام از کریمی تشکر و قدردانی کردند و او وارد باشگاه شد.

با این شرای مشخصا جواد نکونام برای عقد قرارداد رسمی سرمربیگری استقلال در راه باشگاه است و شاهد آغاز به کار رسمی او خواهیم بود.

دیدگاه‌ها