کد خبر : 1945485 | 30 خرداد 1402 ساعت 17:39 | 11.8K بازدید | 3 دیدگاه

تغییر زمان سوپرجام انگلیس به دلیل اعتصاب هواداران

به دنبال تهدید هواداران منچسترسیتی، اتحادیه فوتبال انگلیس ناچار شد زمان برگزاری سوپرجام انگلیس را 90 دقیقه زودتر تعیین کند.

تغییر زمان سوپرجام انگلیس به دلیل اعتصاب هواداران

به گزارش "ورزش سه"، قرار بود مسابقه کامیونیتی شیلد یا همان سوپرجام انگلیس روز ششم آگوست ساعت پنج و نیم بعدازظهر در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار شود. در این مسابقه، منچسترسیتی با آرسنال روبرو خواهد شد.

اما بعد از اعتراض شدید هواداران سیتی، اتحادیه فوتبال با شبکه‌های تلویزیونی و دو باشگاه به توافق رسیدند این بازی یک ساعت و نیم زودتر برگزار شود، یعنی ساعت چهار به وقت انگلیس.

طرفداران سیتی تهدید کرده بودند این دیدار را بایکوت خواهند کرد چون ساعتی تمام می‌شود که دیگر قطار از لندن به مقصد منچستر به قدر کافی وجود ندارد و عده‌ زیادی از هوادارانی که از منچستر برای تماشای این دیدار می‌آیند، مجبور می‌شدند شب را در لندن بمانند. حتی یکی از گروه‌های طرفداری از همه دعوت کرده بود پول بلیت بازی را به یک خیریه که برای فقرا غذا تهیه می‌کند، اهدا کنند.

1889441

حالا اتحادیه فوتبال برابر اتحاد هواداران سیتی کوتاه آمده و زمان بازی را تغییر داده تا بازگشت با قطار به شهر منچستر راحت‌تر انجام شود و تماشاچیان مشکلی برای برگشتن به خانه‌شان نداشته باشند.

بازی کامیونیتی شیلد سال گذشته به جای ومبلی در ورزشگاه لستر و بین دو تیم سیتی و لیورپول برگزار شد. سیتی امیدوار است امسال بتواند برای اولین بار از 2019 قهرمان کامیونیتی شیلد شود، چرا که سال گذشته به لیورپول باخت.

دیدگاه‌ها