کد خبر : 1945532 | 30 خرداد 1402 ساعت 21:54 | 61.7K بازدید | 52 دیدگاه

وحشت در لیگ یک: بدون مسی چه کنیم!

با جدایی لیونل مسی از پاری سن ژرمن، لیگ یک فرانسه نگران فصل آینده است و می‌ترسد در غیاب این ابرستاره دنبال‌کننده‌های بین‌المللی این لیگ به شدت کاهش پیدا کند.

وحشت در لیگ یک: بدون مسی چه کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ یک فرانسه فصل آینده این شانس را ندارد که تصاویر بازی‌های لیونل مسی در ورزشگاه‌های این کشور را به دنیا بفروشد. ستاره آرژانتینی قراردادش با پاری سن ژرمن را تمدید نکرد و تصمیم گرفت به اینترمیامی در آمریکا بپیوندد.

1886987

در اواخر فصل گذشته ماجرای آینده مسی و پاری سن ژرمن به شکلی عجیب پیش رفت و در نهایت تنش‌ها بین دو طرف به اوج رسید. لئو مسی بدون کسب اجازه در تمرینات تیم شرکت نکرد و در یک سفر راهی عربستان شد. پی‌اس‌جی که از این حرکت لئو خشمگین شده بود او را یک هفته تعلیق کرد. کار تا جایی بالا گرفت که هواداران پی‌اس‌جی در پاریس علیه مسی تظاهرات کردند و در ورزشگاه‌ها او را هو کردند. در نهایت چاره‌ای جز جدایی برای دو طرف باقی نمانده بود.

1889523

لیگ یک فرانسه اما از پشت پرده دوران حضور لیونل مسی در پاریس آگاه است. مدیران این لیگ آمار و ارقام و صورت‌های مالی را در مقابلشان دارند و می‌توانند درآمدهای این لیگ در دوران حضور لئو در پاری سن ژرمن را با دوران پیش از آن مقایسه کنند. شکی نیست که لئو مسی با حضور در لیگ فرانسه باعث شده بود توجه‌های زیادی به این لیگ جلب شود. توجهی که فصل آینده در غیاب او از این لیگ دریغ خواهد شد.

دیدگاه‌ها