کد خبر : 1945543 | 30 خرداد 1402 ساعت 22:58 | 86.3K بازدید | 35 دیدگاه

تغییرات بزرگ و تدابیر امنیتی شدید:

مسیر ویژه برای تردد مسی در میامی!

خورخه مس، یکی از مالکان باشگاه اینتر میامی، به جزئیات مهمی در خصوص حضور لیونل مسی در این باشگاه اشاره کرد.

مسیر ویژه برای تردد مسی در میامی!

به گزارش "ورزش سه"، خورخه مس در صحبت‌های اخیر خود به جزئیات مهمی در مورد لیونل مسی اشاره کرد که می‌تواند برای هواداران اهمیت داشته باشد. او در مورد اولین بازی لئو با پیراهن اینتر میامی، خریدهای بعدی و اصلاحاتی که در ورزشگاه خانگی این باشگاه انجام خواهد شد صحبت کرد.

به گفته مالک اینتر میامی، لیونل مسی اولین بازی خود را برای این باشگاه در تاریخ 21 جولای (30 تیر) انجام خواهد داد؛ جایی که اینتر در چارچوب هفته اول MLS در خانه به مصاف کروز آزول خواهد رفت.

1889541

مس گفت: "به نظرم ورزش آمریکا را باید به دوره قبل و بعد از حضور مسی در اینتر میامی تقسیم کنیم. فکر می‌کنم اگر بهترین لیگ آمریکای شمالی نباشیم، قعطا یکی از دو لیگ برتر منطقه هستیم."

او از افزایش ظرفیت ورزشگاه خانگی اینتر میامی خبر داد؛ چیزی که با حضور مسی و افزایش اقبال عمومی به این باشگاه یک اتفاق عادی و معقول به حساب می‌آید: "ما در حال حاضر قراردادی برای پر کردن گوشه‌های ورزشگاه منعقد کرده‌ایم که 3 هزار نفر به گنجایش آن خواهد افزود. با تکمیل این پروژه ظرفیت ورزشگاه 22 هزار تا 22 هزار و 200 نفر خواهد بود. باید ظرف 4 هفته خود را آماده کنیم، چرا که بلیت تمام بازی‌ها به فروش خواهد رسید. تقاضای بلیت بازی‌های ما نسبت به فصل قبل 10 برابر شده است."

1889539

لازم به یادآوری است که ورزشگاه فعلی محل موقت میزبانی اینتر میامی از حریفان خود خواهد بود. به گفته مس مراحل ساخت ورزشگاه جدید و بزرگ باشگاه سریع‌تر از قبل در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود تا تابستان یا پاییز 2025 به بهره‌برداری برسد.

مالک باشگاه میامی در مورد تدابیر ویژه امنیتی بعد از حضور مسی گفت: "برای حفظ امنیت لیونل مسی بدیهی است که اقدامات امنیتی تشدید خواهد شد. بازیکنان با اتوبوس و از طریق یک تونل تردد خواهند کرد. همه این تدابیر هم برای بازی‌های خانگی و هم خارج از خانه اندیشیده شده‌اند. این یک اتفاق روتین خواهد بود و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد. اگر یادتان باشد آرژانتین پیش از سفر به دوحه برای جام جهانی در میامی اردو زده بود؛ جایی که این فرصت را داشتیم تا هر روز جادوی مسی را مشاهده کنیم. بنابراین برای چنین کاری آمادگی لازم را داریم."

دیدگاه‌ها