کد خبر : 1945734 | 31 خرداد 1402 ساعت 17:36 | 54.6K بازدید | 12 دیدگاه

گاف لیورپول: بازیکنان فروشی لو رفتند!

مدیران لیورپول گاف بزرگی داده‌اند و به شکلی عجیب، نام سه بازیکنی را که از این تیم خواهند رفت، قبل از نهایی شدن انتقال‌شان لو داده‌اند.

گاف لیورپول: بازیکنان فروشی لو رفتند!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول برای هواداران تور آنفیلد برگزار می‌کند و طرفداران این تیم می‌توانند جاهای مختلف باشگاه از جمله رختکن تیم را ببینند. در رختکن هم سر جای هر بازیکن، پیراهنش آویخته شده است.

یکی از هواداران قرمزها از رختکن این تیم فیلم گرفته و روی تیک تاک گذاشته است و بعضی از طرفداران با تیزبینی متوجه نکته‌ای شده‌اند که نشان می‌دهد سه بازیکن لیورپول در آستانه جدایی از این تیم هستند.

در این ویدیو نشان داده می‌شود در رختکن و جایی که سه بازیکن جدا شده تیم یعنی الکس اکسلاید چمبرلین، جیمز میلنر و روبرتو فیرمینو می‌نشستند، پیراهن فصل قبل آن‌ها آویخته شده است. پیراهن نبی کیتا هم که رفته، آویزان نشده و به جایش پیراهن استفان بایکه‌تیچ آویخته شده است.

1889889

برای بقیه بازیکنان، پیراهن فصل جدید آن‌ها آویزان شده است، به جز سه نفر دیگر. جایی که تیاگو آلکانتارا، جو گومز و جوئل ماتیپ می‌نشینند و وسایل‌شان را می‌گذارند نیز به جای پیراهن جدید، پیراهن قدیمی آویزان شده و عملا این شایعه را در شبکه‌های اجتماعی به وجود آورده که این سه نفر هم ممکن است از تیم جدا شوند.

البته دلیل این اتفاق می‌تواند اشتباه کارمندان باشگاه باشد اما در حالی که پیراهن جدید الکسیس مک‌آلیستر، خرید جدید لیورپول در رختکن آویخته شده و هیچ مشکلی وجود ندارد، احتمال بروز اشتباه در مورد این سه نفر کم است.

دیدگاه‌ها