کد خبر : 1945751 | 31 خرداد 1402 ساعت 18:29 | 48.4K بازدید | 6 دیدگاه

سوگلی بازار انگلیس فروشی نیست، معاوضه می‌شود

وستهم که تمایل چندانی برای واگذاری دکلان رایس به منچستریونایتد ندارد به حریف همشهری این تیم، منچسترسیتی، پیشنهاد معاوضه ستاره‌اش با یک بازیکن تیم پپ گواردیولا را داده است.

سوگلی بازار انگلیس فروشی نیست، معاوضه می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، دکلان رایس، ستاره انگلیسی وستهم، مورد توجه چندین باشگاه بزرگ انگلیسی و باشگاه‌هایی از دیگر نقاط اروپا از جمله بایرن مونیخ بوده است. در حالی که به نظر می‌رسید منچستریونایتد شانس بیشتری برای خرید رایس داشته باشد اما شبکه ESPN مدعی است وستهم تمایل بیشتری برای واگذاری ستاره‌اش به منچسترسیتی دارد البته به شرط معاوضه با یک بازیکن از این تیم.

1889910

به گزارش این شبکه وستهم به منچسترسیتی اعلام کرده در صورت دریافت کالوین فیلیپس از منچسترسیتی و البته مبلغی که در مذاکرات مشخص خواهد شد حاضر است دکلان رایس را راهی سیتی کند. وستهم از گذشته به کالوین فیلیپس علاقه‌مند بوده و حتی زمانی که او پیش از پیوستن به سیتی در لیدز بازی می‌کرد برای خرید او پیشنهادی 65 میلیون یورویی ارائه کرده بود.

1889911

علاوه بر منچستریونایتد، آرسنال هم تمایل زیادی به جذب این ستاره انگلیسی دارد اما تا این لحظه دو پیشنهاد توپچی‌ها توسط وستهم رد شده است. گفته می‌شود دومین پیشنهاد آرسنالی‌ها نزدیک به 100 میلیون یورو بوده که رد شدن آن از سوی وستهم عجیب به نظر می‌رسد.

درحالیکه منچسترسیتی هم در اوایل تابستان نشانه‌هایی از تمایل برای جذب دکلان رایس را نشان داده بود اما حالا که به خدمت گرفتن متئو کواچیچ توسط تیم پپ گواردیولا تقریبا قطعی به نظر می‌رسد مشخص نیست که آیا سیتیزن‌ها به پیشنهاد وستهم روی خوش نشان خواهند داد یا نه.

1889912

دیدگاه‌ها