کد خبر : 1945832 | 01 تیر 1402 ساعت 08:55 | 89K بازدید | 16 دیدگاه

بیرانوند ساعتی قبل از خون‌ریزی(عکس)

دروزاه‌بان تیم ملی ایران با روحیه بالایی قبل از دیدار با ازبکستان وارد ورزشگاه ملی تاشکند شد.

بیرانوند ساعتی قبل از خون‌ریزی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند پس از اینکه در نخستین مسابقه تورنمنت کافا مقابل افغانستان به طور کامل نیمکت‌نشین بود، در دیدار برابر قرقیزستان به ترکیب بازگشت که پس از باز شدن دروازه‌اش به شدت ناراحت بود، اما امید زیادی داشت در مسابقه فینال کلین‌شیت کند که فقط چهار دقیقه در زمین بود.

شماره یک تیم ملی ایران چهار دقیقه پس از شروع شدن دیدار فینال کافا مقابل ازبکستان، پس از اینکه توپ ارسالی بازیکن حریف به محوطه جریمه آمد، برخوردی با سعید عزت‌اللهی داشت که منجر به مصدومیت او از ناحیه چانه شد و بخاطر خون‌ریزی شدید از زمین بیرون رفت و جای خود را به سید پیام نیازمند داد.

بیرانوند که بخاطر پارگی چانه نتوانست مقابل ازبکستان در زمین بماند و تعویض شد، با صورت بانداژ شده دیروز به همراه کاروان تیم ملی به ایران بازگشت و روز پنج‌شنبه یا جمعه باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و پس از آن وضعیت حضور دوباره‌اش در میادین مشخص شود.

این دروازه‌بان که بحث جدایی‌اش از پرسپولیس مطرح است و گفته می‌شود حداقل 6 هفته از میادین دور خواهد بود، قبل از دیدار فینال تورنمنت کافا مقابل ازبکستان با این روحیه بالا وارد ورزشگاه ملی تاشکند شد، اما با چهره‌ای متفاوت این استادیوم را ترک کرد:

1890046

دیدگاه‌ها