کد خبر : 1945882 | 01 تیر 1402 ساعت 12:45 | 144.2K بازدید | 33 دیدگاه

ادعای عجیب در ال‌چیرینگیتو

تاریخ پیوستن امباپه به رئال مشخص شد!

پاکو بویو، دروازه بان سرشناس سابق رئال مادرید، شب گذشته در برنامه ال‌چیرینگیتو ادعا کرد کیلیان امباپه 23 جولای (اول مرداد) به رئال خواهد پیوست.

تاریخ پیوستن امباپه به رئال مشخص شد!

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه، مهاجم ملی‌پوش تیم پاری‌سن‌ژرمن، به این باشگاه گفته که قراردادش را پس از سال ۲۰۲۴ تمدید نخواهد کرد اما فصل آینده در این باشگاه باقی خواهد ماند. اگر این اتفاق رخ دهد آن گاه این خطر وجود دارد که امباپه به عنوان بازیکن آزاد پاریس را ترک کند و ۱۸۰ میلیون یورویی که باشگاه برای او پرداخت، سوخت شود.

1888354

پاسخ باشگاه به او صریح بوده و امباپه یا باید تمدید کند یا همین تابستان راهی تیم موردنظرش شود. پاریس نمی خواهد بهترین بازیکنش را رایگان از دست بدهد اما امباپه در دو مصاحبه اخیر خود تاکید کرد که فصل بعد در پی اس جی می ماند. البته او گفت که تا یک سال بعد هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و در واقع احتمال تمدید قراردادش را نیز رد نکرد.

1890140

شب گذشته در برنامه ال‌چیرینگیتو، پاکو بویو ادعایی جالب و عجیب را مطرح کرد. او گفت که فلورنتینو پرز توافق با امباپه را نهایی کرده و به همین دلیل رئال احتمال جذب هری کین و یک شماره 9 بزرگ در بازار نقل و انتقالات را رد کرده است. این شماره برای امباپه کنار گذاشته شده است.

بویو پا را از این هم فراتر گذاشت و ادعا کرد امباپه 23 جولای (یک مرداد) به رئال ملحق می شود و اینکه پی اس جی تماس های اولیه با رئال را شروع کرده و درخواست 200 میلیون یورو برای فروش امباپه را کرده ولی باشگاه مادریدی نمی خواهد بیشتر از 120 میلیون یورو هزینه کند.

1890141

 مذاکرات در روزهای آینده ادامه خواهد داشت و در نهایت دو طرف روی یک رقم نزدیک به 150 میلیون یورو توافق خواهند کرد. تا یک ماه دیگر مشخص می شود ادعای بویو تا چه اندازه صحت داشته است.

دیدگاه‌ها