کد خبر : 1945972 | 01 تیر 1402 ساعت 20:48 | 33.5K بازدید | 23 دیدگاه

پیام پی‌اس‌جی به برناردو: بیشتر از عربستان پول نمی‌دهیم

یک رسانه فرانسوی می‌گوید با وجود پیشنهاد عربستانی‌ها به برناردو سیلوا، پاری سن ژرمن حاضر نیست مبلغ پیشنهادی خود به این ستاره فرانسوی را افزایش بدهد.

پیام پی‌اس‌جی به برناردو: بیشتر از عربستان پول نمی‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا، ستاره 28ساله منچسترسیتی، به یکی از مهم‌ترین پروژه‌های نقل و انتقالاتی امسال تابستان تبدیل شده است. با اینکه دو سال دیگر از قرارداد او با سیتی باقی مانده ولی به نظر می‌رسد چند باشگاه ثروتمند به دنبال جذب او هستند.

رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند بارسلونا خواهان این ستاره پرتغالی است هر چند مشکلات اقتصادی باشگاه کاتالان خرید او را بسیار دشوار می‌کند. مهم‌ترین رقبا در حال حاضر باشگاه‌های عربستانی و پاری سن ژرمن هستند.

1885995

در فرانسه RMC sport می‌گوید لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی، علاقه زیادی به برناردو دارد چرا که کامپوس در سال 2014 او را کشف کرده بود. کامپوس تابستان گذشته هم سعی داشت ستاره پرتغالی را به پاریس منتقل کند که موفق نشد. او قصد دارد امسال هم شانس خود را امتحان کند.

اما عربستان سعودی بر اساس گزارش‌ها با ارائه پیشنهادی بزرگ کار پاری سن ژرمن را برای خرید سیلوا سخت کرده است. RMC sport در گزارش خود می‌گوید پاری سن ژرمن بر خلاف سال‌های گذشته در این تابستان قصد ندارد بیش از ارزیابی‌اش برای خرید بازیکن هزینه کند و در نتیجه بعید به نظر می‌رسد پیشنهادی بیشتر از عربستانی‌ها روی میز برناردو سیلوا بگذارد.

حالا تصمیم با برناردو سیلوا است. او یا می‌تواند راهی عربستان سعودی شده و به پیشنهاد نجومی باشگاه‌های این کشور پاسخ مثبت بدهد و یا راهی پاریس شود تا با لوئیس کامپوس کار کرده و به یکی از ستون‌های اصلی پروژه جدید پاری سن ژرمن تبدیل شود.

1890024

دیدگاه‌ها