کد خبر : 1946032 | 02 تیر 1402 ساعت 10:27 | 69.8K بازدید | 132 دیدگاه

ادعای عجیب نزدیکان پی‌اس‌جی: امباپه-رئال نهایی شد!

محمد الکعبی، خبرنگار نزدیک به سران پاری‌سن‌ژرمن، با انتشار تصویری، از نهایی‌شدن انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید خبر داد.

ادعای عجیب نزدیکان پی‌اس‌جی: امباپه-رئال نهایی شد!

به گزارش "ورزش سه"، امباپه چند روز قبل با انتشار نامه‌ای رسماً اعلام کرد که قصد تمدید قراردادش با پی‌اس‌جی را ندارد و این فصل آخرین فصل حضورش در پارک دو پرنس خواهد بود. 

این تصمیم باعث عصبانیت شدید مدیران پی‌اس‌جی شد و آن‌ها هم تصمیم گرفتند که این بازیکن را به هر شکل ممکن در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی به فروش برسانند تا از جدایی او به‌عنوان بازیکن آزاد جلوگیری کنند. 

هرچند این مهاجم فرانسوی در طول چند روز اخیر بارها تأکید کرده که تصمیمی برای جدایی از این باشگاه ندارد و پی‌اس‌جی هم در ابتدا قصد داشت مانع از انتقال او به رئال‌مادرید شود، اما به نظر می‌رسد که شرایط به شکل دیگری پیش رفته است. 

شایعات انتقال امباپه به رئال در 24 ساعت گذشته از طرف رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی شدت گرفت و ظاهراً مدیران دو باشگاه مذاکرات بر سر انجام این انتقال را به‌صورت جدی آغاز کرده‌اند. 

1890361

محمد الکعبی که یکی از خبرنگاران قطری نزدیک به سران پاری‌سن‌ژرمن است، ساعتی پیش با انتشار عکسی به‌نوعی اعلام کرد که کار انتقال این بازیکن به رئال تمام شده است. در این عکس، نام امباپه روی پیراهن رئال به چشم می‌خورد. 

بسیاری از رسانه‌های فرانسوی پیش از این اعلام کرده بودند که تنها مقصد مدنظر امباپه، رئال مادرید است و او حاضر نیست پیراهن هیچ تیم دیگری را به تن کند. 

دیدگاه‌ها