کد خبر : 1946094 | 02 تیر 1402 ساعت 15:26 | 93K بازدید | 36 دیدگاه

روایت تک به تک دربی از زبان مهاجم استقلال

قایدی: بیرانوند جلو آمد و چشمانم سیاهی رفت!

مهدی قایدی می‌گوید که مردم، تا حدی کری‌های فوتبالی را می‌پذیرند ولی فراتر از آن، توهین محسوب می‌شود.

قایدی: بیرانوند جلو آمد و چشمانم سیاهی رفت!

به گزارش "ورزش سه"، شادی علیرضا بیرانوند در پایان دربی برگشت لیگ برتر، حواشی زیادی را به دنبال داشت. سنگربان ملی پوش پرسپولیس که با حرکات خود باعث ناراحتی بازیکنان استقلال شده بود، مورد هجمه شدیدی از سوی هواداران رقیب نیز قرار گرفت و البته با انتقاداتی نیز از سوی کارشناسان مواجه شد.

این حرکت بیرانوند باعث شد دربی استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی با حساسیت بالایی همراه شود و حتی ریکاردو ساپینتو در نشست خبری قبل از این بازی گفت که او، بازیکنان و هواداران، حرکت سنگربان پرسپولیس را فراموش نخواهند کرد. در ادامه نیز بازیکنان پرسپولیس با انتشار استوری‌هایی، به حمایت از هم‌تیمی خود پرداختند.

حالا این موضوع به سوژه مصاحبه مهدی قایدی با برنامه ورزشگاه تبدیل شد. او درباره شهرآورد پایتخت و اینکه نتوانسته است عملکرد همیشگی‌اش را داشته باشد، گفت: دربی مسابقه‌ای است که با همه بازی‌ها متفاوت است و برای این دیدار باید خوب استراحت و تمرین کنید تا بتوانید نتیجه خوبی کسب کنید. قبل از فینال جام حذفی، تمام بچه‌ها یکدل شدیم تا این بازی را هر طور که شده پیروز شویم.

او ادامه داد: نمی‌دانم در دربی برایم چه اتفاق افتاد که نمی‌توانستم ضربات درستی بزنم. دانیال اسماعیلی‌فر بازیکن خوب و قابل احترامی است، در فوتبال حریف هم شما را آنالیز می‌کند و دربی آخر را به نظرم خیلی بد شروع کردیم. در واقع یک گل زودهنگام خوردیم. می‌توانستیم به بازی برگردیم و فرصت‌های خوبی هم داشتیم اما توپ‌ها به گل تبدیل نمی‌شد.

قایدی درباره موقعیت تک به تکی که در فینال حذفی از دست داد، گفت: چند موقعیت خوب داشتیم بخصوص تک به تکی که خودم از دست دادم. زمانی که پاس را گرفتم و چرخیدم، یک سیاهی را مقابلم دیدم. فکر نمی‌کردم علیرضا بیرانوند روی خط هجده قدم بیاید چون فاصله زیادی تا دروازه بود. من فکر کردم حالم بد شده است که مقابلم سیاهی می‌بینم. ضربه‌ام را زدم که به صورتش برخورد کرد و متأسفانه گل نشد.

بازیکن بوشهری درخصوص اینکه آیا با توجه به کری‌خوانی علیرضا بیرانوند برای بازیکنان استقلال، آیا در اردوی تیم ملی برای او چایی بردید، گفت: کری جزئی از فوتبال است و اگر نباشد، لذتی ندارد، اما یک حدی دارد. تا جایی مردم می‌پذیرند و از جایی به بعد توهین حساب می‌شود اما تا جایی که شده موضوع کری خواندن برای رقیب را نه تنها من بلکه همه بازیکنان استقلال حفظ کرده‌اند.

او خاطرنشان کرد: بیرانوند یکی از گلرهای خیلی خوب کشور است که می‌تواند در سال‌های آینده به مجموعه تیم ملی خیلی کمک کند. حرکتی که او انجام داد... هرکسی ممکن است وقتی در آن فضا و جو قرار بگیرد، آن حرکت را انجام بدهد. حالا او عذرخواهی هم کرد‌. بنده خدا در بازی تیم ملی هم آسیب خیلی بدی دید. من نزدیکش بودم و آن مصدومیت خیلی وحشتناک بود.

دیدگاه‌ها