کد خبر : 1946110 | 02 تیر 1402 ساعت 16:35 | 56.2K بازدید | 20 دیدگاه

انریکه تصمیم پاری‌سن‌ژرمن درباره امباپه را می‌داند

لوییز انریکه درباره وضعیت کیلیان امباپه از مدیران پاری‌سن‌ژرمن پرسیده و در جواب شنیده است که فقط در دو حالت ممکن است او از تیم برود.

انریکه تصمیم پاری‌سن‌ژرمن درباره امباپه را می‌داند

به گزارش "ورزش سه"، در پاریس به این نتیجه رسیده‌اند که مربی جدید تیم لوییز انریکه است و اگرچه هنوز انتخاب او رسما اعلام نشده، اما او مربی تیم برای فصل بعد خواهد بود و در نتیجه درگیر مشکلات باشگاه شده است.

مثل هر تابستان اسم کیلیان امباپه به انواع و اقسام شایعات گره خورده و گفته می‌شود پاریس را به مقصد مادرید ترک خواهد کرد. با این حال، تنها دو گزینه وجود دارد که باعث می‌شود پاریسی‌ها به رفتن او رضایت بدهند.

1890473

لوییز انریکه از مدیران پاری‌سن‌ژرمن درباره آینده امباپه پرسیده و جواب شنیده که این بازیکن تنها در دو صورت تیم را ترک خواهد کرد: اگر پیشنهاد خیلی مهم و کلانی به دست باشگاه برسد و یا اینکه خود بازیکن فشار بیاورد و درخواست جدایی بدهد.

مدیران پاری‌سن‌ژرمن امیدوارند انتخاب انریکه و اقتدار او باعث شود: 1. امباپه تشویق به تمدید قراردادش شود و در این تیم بماند. 2. فضای رختکن تیم آرام شود و جو سمی از آن برود و تیم آرام شود.

پاری‌سن‌ژرمن قبل از آمدن مربی جدید، چند تا از خریدهای جدیدش را هم شناخته است. لی کانگ این، ستاره مایورکا و هم‌چنین مانوئل اوگارته، هافبک دفاعی اروگوئه‌ای که در اسپورتینگ لیسبون بازی‌های خوبی انجام داده، دو خرید قطعی آن‌ها هستند.

دیدگاه‌ها