کد خبر : 1946136 | 02 تیر 1402 ساعت 19:49 | 58.1K بازدید | 6 دیدگاه

اوزونیدیس با دسته گل آبی وارد شد (عکس)

باشگاه گل‌گهر سیرجان به استقبال سرمربی یونانی و دستیاران او رفت.

اوزونیدیس با دسته گل آبی وارد شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مارینوس اوزونیدیس که حدود دو هفته قبل قراردادش با باشگاه گل‌گهر سیرجان را در خارج از ایران به امضاء رساند و توسط این باشگاه به طور رسمی معرفی شده بود، امروز راهی سیرجان شد.

این مربی یونانی پس از سفر به ایران و حضور در تهران، عصر امروز به همراه دستیاران خود به سیرجان رفت که در بدو ورود به فرودگاه این شهر مورد استقبال جمعی از مسئولان باشگاه و هواداران گل‌گهر قرار گرفت.

1890511

اوزونیدیس قصد دارد از نزدیک امکانات باشگاه گل‌گهر سیرجان ازجمله محل تمرین، رختکن، ورزشگاه دیدارهای خانگی و... را از نزدیک بازدید کند و رسما برای شروع کارش در این تیم برنامه‌ریزی داشته باشد.

1890512

باشگاه گل‌گهر سیرجان فردا مراسم معارفه و نشست خبری اوزونیدیس را برگزار می‌کند و پس از آن به نظر می‌رسد این تیم وارد بازار نقل و انتقالات تابستانی شود و برای جبران نتایج فصل گذشته که در جایگاه ششم جدول لیگ برتر قرار گرفت، یک تیم مدعی ببندد.

پیش‌بینی می‌شود اوزونیدیس بازیکنان زیادی از گل‌گهر را نخواهد و البته گفته می‌شود لیست اولیه خود را به مدیران این باشگاه برای جذب بازیکن و تقویت تیمش برای حضور در فصل جدید لیگ برتر ارائه کرده است.

1890509
1890510

دیدگاه‌ها